recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med at sende forstærker til Tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med at sende forstærker til Tyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med at sende forstærker til Tyskland
    Sendt: 30-August-2017 kl. 13:28
Skal måske sende en forstærker til Tyskland, men hos både Post Nord og Gls kan jeg ikke sende da værdien er 19.000 kr. De erstatter kun op til 4500 kr. Er der overhovedet nogen der kan gøre det? Eller skal jeg selv afsted?
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 14:15
Der er også DHL og UPS

Og FedEx

Redigeret af Kampus - 30-August-2017 kl. 14:17
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er også DHL og UPS

Og FedEx

Ja UPS kan vist gøre det. Tak.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 16:21
Super
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 19:37
Vel et spørgsmål om hvad man vil betale.
Er da ret sikker på at Post Nord stadig modtager værdiforsendelser. Også over det beløb du nævner!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 22:31
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 16:06
Snakkede med Post Nord og de sagde, at det kunne de ikke. UPS ser ud til at kunne gøre det for 500 - 600 kr. så jeg tror det er det jeg gør.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 16:39
Har du prøvet pakke.dk? De tjekker alle transportører, og giver dig så den billigste pris! Da jeg sendte en forstærker til Tyskland, var de klart billigst og pakken blev afhentet på min adresse.

M.v.h.
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Har du prøvet pakke.dk? De tjekker alle transportører, og giver dig så den billigste pris! Da jeg sendte en forstærker til Tyskland, var de klart billigst og pakken blev afhentet på min adresse.

M.v.h.

Ja, men jeg synes ikke UPS kommer op når jeg søger og de andre er noget dyrere.


Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu