recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - minipods, bass station og Denon DRA f107
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

minipods, bass station og Denon DRA f107

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cocio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2017
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cocio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: minipods, bass station og Denon DRA f107
    Sendt: 30-August-2017 kl. 23:42
Hej alle i kloge mennesker.

Først må i undskylde hvis jeg har posted min indlæg under et forkert emne, men her lige rundt hjørnet skulle det gerne blive til fuld surround, så jeg håber det går.

Jeg har været ude og købe et sæt minipods, en bass station og en Denon DRA f107. Jeg har forbundet mine minipods som front højtalere og der kommer fint lyd ud a, ingen problemer der.
Min bass station har jo så left/right udgange, og min forstærker har en pre out subwoofer udgang, og jeg har så fået læst mig frem til at det kan være lige meget hvilken left or right jeg bruger, men uanset hvilken en af dem jeg forbinder med min pre out på forstærkeren så står den bare og brumme sådan en dyb bas brummen ???AngryAngryAngry

Jeg fatter minus, og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg tænker der må sidde nogen der ved noget om dette setup og kan fortælle mig hvor dum jeg er og at jeg bare lige skal gøre sådan og sådan og så virker det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu