recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så sidder mit nye OLED på væggen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå sidder mit nye OLED på væggen

 Besvar Besvar Side  <1 23456 25>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 10:16
Come on, rønnebærene er nok sure hva
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 10:36
Nille44 - eller at man "blot" er ret passioneret herom og derfor skifter "urimeligt" tit.
Jeg syntes da også du hother skal komme med dine oplevelser mm, som det påpeges er det da sådan noget et forum som dette lever af.
Så må det jo være op til den enkelte hvad man vil ligge i dine betragtninger.

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Nille44 Nille44 skrev:

Bling bling : Godt din forrige skærm var SÅ elendig at den trængte til udskiftning. Hvad skulle du ellers bruge dine penge på : bling bling.
Og undlad du bare den bruger anmeldelse, man orker ikke og læse om hvor god en skærm den er, når den nu alligevel skal skiftes ud inden der er gået 1 år.
 
Alle os andre dødelige er jo godt klar over at der ikke sker nogen radikal ændring i skærm teknologien, indenfor 1-2 år, at påstå andet er der kun 2 årsager til 1 :  man aner ikke hvad man ellers skal bruge sine penge på (eller tiden til)
 2 : At du selv er skærm producent ;.)


Thumbs Up
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 11:19
Hej, Hother.

Jeg købte mit 65DX900 omkring samme tid som dig, har også kigget på LG i OLED, men grundet dårlige erfaring med LG har jeg bevist fravalgt OLED, skulle der skiftes til OLED har jeg som dig, så skal det være Panasonic.

Jeg håber du vil skrive nogle ord om forskellen på 65DX900 og EZ950 , hvilke styrker og evt.LOL svagheder du oplever imellem de 2 modeller.Thumbs Up

Jeg håber prisen bliver lidt bedre i den kommende tid på EZ950, umiddelbart er min bekymring, at stikkene vender bagud når det skal hænges på væggen, har du oplevet problemer med dette.Question

Tillykke med skærmen.Thumbs Up
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg er ligeglad med at dit OLED sidder på væggen.

Er jeg gået glip af en intern joke... eller var det et ret usmageligt indlæg?
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 11:27
Tillykke med det nye Tv Thumbs Up 

Stærkt du vælger at bruge en stor del penge på noget, som jeg har læst i mange af dine indlæg om, som virkelig optager en god portion af din tid. 

Får du lyst og tid til at lægge en brugeanmeldelse op på Recordere.dk, så er du blandt dem som bidrager til sitet, med noget brugbart. Det er vel også værd at tage med i en hverdag plaget af sygdom.

God bedring.

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg er ligeglad med at dit OLED sidder på væggen.


Jeg er ligeglad med, hvad du overhovedet har at sige. Træls type Dead
Nu gætter jeg bare; måske han synes at oplysningen om at tv'et hænger på væggen er ligegyldig, men at det kunne være mere interessant at vide hvordan billedoplevelsen er, nu hvor Hother er gået fra LCD til OLED. Et skifte - og bekymringer om samme - som alle os regelmæssige her på recordere.dk ikke har kunnet undgå at høre om, og følge med i. Og nu meddeler Hother at der ikke vil komme en brugeranmeldelse ... En stor skuffelse, ikke mindst for undertegnede. Men et stort tillykke skal da også lyde herfra.


Så kunne Naiera spørge til dette fremfor det latterlige indlæg, men nu er Naiera kendt for at blive personlig.

Hvis folk har et problem med Hother opretter en tråd om hans nye indkøb, så henvend jer til en moderator og lade ham afgøre relevancen indtil da STFU. Det er mig en gåde Naieras indlæg får lov til at stå.

Sorry Hother det var ikke for at forurene din tråd, det pisser mig bare af folk ikke bare kan holde sig væk, hvis de ikke har andet fornuftig at sige end det perfide indlæg Naiera kommer med.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Hej, Hother.

Jeg købte mit 65DX900 omkring samme tid som dig, har også kigget på LG i OLED, men grundet dårlige erfaring med LG har jeg bevist fravalgt OLED, skulle der skiftes til OLED har jeg som dig, så skal det være Panasonic.

Jeg håber du vil skrive nogle ord om forskellen på 65DX900 og EZ950 , hvilke styrker og evt.LOL svagheder du oplever imellem de 2 modeller.Thumbs Up

Jeg håber prisen bliver lidt bedre i den kommende tid på EZ950, umiddelbart er min bekymring, at stikkene vender bagud når det skal hænges på væggen, har du oplevet problemer med dette.Question

Tillykke med skærmen.Thumbs Up
Ja, jeg kan godt huske at du købte et DX900. Omkring stikkene. Jamen her benytter jeg mit ældgamle beslag fra Harald Nyborg, og her er god plads bag til. Så ingen problemer her.

Jeg skal i givet fald nok komme ind på forskelle DX900/EZ950.Smile

Hvis jeg ikke husker galt, så bor du vist i København, og i såfald er du velkommen til at komme forbi at se det nye i fred og ro. 


Redigeret af Hother - 02-September-2017 kl. 13:04
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 15:11
Hvordan er lyden i 950 ?

Har den indbygget Soundbar eller skal man op i en 1000 ?

Held og lykke med den nye skærm.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvordan er lyden i 950 ?

Har den indbygget Soundbar eller skal man op i en 1000 ?

Held og lykke med den nye skærm.
Lyden er helt som i DX900. Samme højtaler bestykning. Det betyder at den er acceptabel, for mig i det mindste, til TV-avis m.v.  Ingen soundbar.

Takker


Redigeret af Hother - 02-September-2017 kl. 17:07
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tclange Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2005
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 19:40
Læser man testen https://www.whathifi.com/panasonic/tx-55ez952b/review og under picture
Skriver de :
But there is one area in which the EZ952 is a long way behind its rivals: HDR

Er det noget som du kan se på din , kontra din dx900 ??
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:

Læser man testen https://www.whathifi.com/panasonic/tx-55ez952b/review og under picture
Skriver de :
But there is one area in which the EZ952 is a long way behind its rivals: HDR

Er det noget som du kan se på din , kontra din dx900 ??
Jeg vil meget nødig kommentere på tests fra Whathifi.

Når talen går på HDR, så er EZ950 klart efter DX900. Der er simpelthen mere blus på skærmen med f.eks. DX900.

Antager vi at de nærmeste rivaler er andre OLED Tv, så har jeg ikke noteret mig de store forskelle.

For mig personligt er EZ950 helt perfekt i og med,  at mine øjne ved slet ikke kan klare at se f.eks. HDR på DX900  - uden at skrue ned for lyset. 


Redigeret af Hother - 02-September-2017 kl. 19:54
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 25>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu