recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ARC problem?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ARC problem?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:


Nej det eneste jeg har lavet er at vende fjernbetjeningen om så den ikke står og peger mod forstærkeren Tongue - men tænker det lyder lidt langt ude!

Nej det kan sagtens lade sig gøre. Min Mor hældte engang vand på fj.btj. da hun vandede blomster. Og det resulterede i at TV'et tændte
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 13:16
Nå der var lige en 4-5 dage hvor den ikke gjorde det, men havde gjort det i går og fjernbetjeningen vendte den anden vej. Jeg sad og luret lige i menuen til min pioneer forstærker i går men blev lidt i tvivl om hvilket punkt jeg skulle disable for at tv og receiver starter uafhængigt af hinanden - er det hdmi kontrol.. - det synes jeg var det nærmeste jeg kom på hdmi-cec i dens menu..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu