recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny PSU til gamer PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny PSU til gamer PC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny PSU til gamer PC
    Sendt: 01-September-2017 kl. 20:29
No offense - men det er et ønske der ikke rigtigt kan opfyldes. jo mere støjsvag den skal være, jo dyrere bliver de. JEg har et par corsair cx650m og er egentlig ganske godt tilfreds med dem. Blæseren på min vandkøler larmer mere (gammel køler). - ellers har de også rm serien til en smule mere. begge typer er modulære.

(og bondegårde/strømforsyninger fås i alle prisklasser, så du skal nok bare skrive hvor meget du reelt vil ofre i stedet. - det gør det lettere at give dig nogle ordentlige svar)
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2017 kl. 22:16
Har lige monteret en xfx ts750 w i min PC og den siger ikke meget og kan købes til ca 700 kr.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2017 kl. 10:21
Ville vælge en PSU fra EVGA. 
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 08:58
En strømforsyning skal jo "bare" levere nok strøm til din PC.

Og hvis en 650W er nok til det du har nu så køb bare en blandt de mest solgte.
Fx en EVGA GQ750 til 740 kr Den stopper selv blæseren ved lav belastning.
Eller fx en Corsair CX650M til 620 kr. den er semi modulær og billig.

Fundet på proshop.dk


Redigeret af kenneth85 - 03-September-2017 kl. 08:59
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 09:47
Jeg fandt min seasonic X på 750W med 20% rabat via DBA. Den var helt ny. Den er et bæst.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 10:37
Jeg sværger til Seasonic. Det er også dem som udvikler psu for Corsair
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg sværger til Seasonic.

+1
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 12:17
Som cyberguyen siger, Seasonic laver PSU til Corsair og mange andre mærker.
Spar ikke og køb en god.
I de bedste starter fan først ved 35 - 40 % belastning, så der vil du have en god lydløs løsning, og langtidsholdbar.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu