recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Fjernbetjening, vil den virke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Fjernbetjening, vil den virke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Fjernbetjening, vil den virke?
    Sendt: 02-September-2017 kl. 20:22
Jeg har sådan en Samsung KS8005, som jeg er fint glad for, dog hader jeg remoten, er dog glad nok for den er simpel, synes bare lige den virker lidt for knasende og billig.

https://www.replacementremotes.com/samsung/buy-bn59-01265a-bn5901265a-tv-remote-control#t_models

Jeg kan se at til deres nye Q modeller, der har de lanceret en metal udgave, og prøvede den i buikken den er 100x bedre.

det er BT ligesom min, men der står jo selvfølgeligt ikke den understøtter andet end de TV den kommer med, men seriøst, burde det ikke fungere?

den har præcist sammen knapper.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2017 kl. 10:08
Hej.

Jeg kender ikke typenummeret på KS8005. Men 

   BN59-01265A

                                                   RMCRMM1AP1

                          This remote control operates the following models:
                                    
                                                   QN55Q7CAMFXZA QN55Q7FAMFXZA

                                                              QN55Q8CAMFXZA QN65Q7FAMFXZA

                                                              QN65Q8CAMFXZA QN65Q9FAMFXZA

                                                              QN75Q7FAMFXZA QN75Q8CAMFXZA

Fra

http://www.ebay.com/itm/New-Genuine-Original-Remote-Control-Samsung-Smart-4K-Ultra-HDTV-BN59-01265A-/142405750185?epid=942166214&hash=item21280b4da9:g:cdUAAOSww9xZNZJe

Hilsen Carsten.



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu