recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - udskiftning af reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

udskiftning af reciever

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zarnioop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-September-2017
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zarnioop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: udskiftning af reciever
    Sendt: 04-September-2017 kl. 11:09
Min ellers så højt elskede Pioneer SC-LX71 står foran en udskiftning. Vil en SC-LX501 være en værdig afløser ?
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2017 kl. 15:11
Jeg har selv haft en Pioneer LX81. De lyder godt. Den omtalte ser fin ud, men efter at have hørt Yamaha, vil jeg anbefale deres produkter. 

Det kan være lyden fra Pioneer har ændret sig, men jeg husker den som lidt sterilt. Yamaha er lidt mere organisk.

Yamaha nye serie, lyder knald godt, så jeg vil helt klart anbefale dem. 
Til top
Zarnioop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-September-2017
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zarnioop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2017 kl. 15:21
Har kigget på Yamaha, og de ser rigtig lækre ud. Grunden til jeg har kig på 501'eren er at MediaMarkt lige nu har den på tilbud til 600€, det er jo et tilbud man ikke kan sige nej til.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2017 kl. 15:29
Hvis du har kort over grænsen, kan det godt betale sig, men hvis det skal fragtes, kan det hurtigt løbe op, hvis der kommer noget inden, for garanti. Har du undersøgt, om du er ligeså godt stillet, som ved køb i Danmark under garantien?

Lyd og billede har testet den, prøv og søg på Google. Der kommer der en kort anmeldelse op, kan huske da, jeg læste det, i bladet for et godt stykke tid siden, at det ikke er muligt at ændre, delefrekvens individuelt på højttalere. De testede hvis jeg ikke husker, helt fejl i samme ombæring flere andre receivere. Det giver et lille peg om forskelle. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu