recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB trigger til subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB trigger til subwoofer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB trigger til subwoofer
    Sendt: 04-September-2017 kl. 19:36
Jeg har en Harman Kardon SUB-TS2BQ subwoofer, med en indgang der trigger ved 3-30v, og vil gerne aktivere den ved hjælp af USB (5v), da min Onkyo TX-NR579 ikke har trigger udgang.
Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde ud af hvor +/- skal placeres på jackstikket (3,5mm).
Er der nogen her der kan hjælpe mig?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2017 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af trikker trikker skrev:

Jeg har en Harman Kardon SUB-TS2BQ subwoofer, med en indgang der trigger ved 3-30v, og vil gerne aktivere den ved hjælp af USB (5v), da min Onkyo TX-NR579 ikke har trigger udgang.
Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde ud af hvor +/- skal placeres på jackstikket (3,5mm).
Er der nogen her der kan hjælpe mig?
Jeg vil forvente at de følger normal standard med minus på stel (SLEEVE)  og plus på spidsen (TIP) i mono 3.5mm jackstik. 

Mvh. JørgenT
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2017 kl. 21:24
Tak for svar. Det regnede jeg også med. Vil det sige at hvis jeg har et stereo Jack, så er det + på spidsen og - ved roden ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu