recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NUC Kaput?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NUC Kaput?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NUC Kaput?
    Sendt: 04-September-2017 kl. 20:28
Hej

Min NUC, (INTEL NUC I5-5250U BROADWELL)
Kan ike længere tænde, den er helt død.Dead
krydstest med strømforsyninger/anden nuc er foretaget og det er helt sikkert et problem
med computeren somehow.
Nogle forslag til at skifte noget eller er den bare ovre?
2 år og3 mnd gammel hurra, har en haswell som er 1,5 år ældre den kører endnu.

Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2017 kl. 21:32
Der sidder formodentlig et knapcellebatteri et eller andet sted. Start med at bytte det og lav en reset af nuc'en (hvis man kan det?). Check også alle forbindelser ved at pille alting fra hinanden og samle det igen (naturligvis uden strøm på!).
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2017 kl. 21:09
Det er åbenbart et problem som er set adskillige gange før, opstår efter sleep tilstand hvilket passer med at min ikke kunne vækkes en morgen. Har prøvet at koble batteri fra og til som anbefalet i nogle tråde, uden held. Kan se på en dide at der er strøm på boardet men computeren starter ikke opog der er ikke lys i "on" knappen.
Jeg tror jeg køber en ny og genbruger ssd samt ram moduler 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu