recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blæser Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blæser Samsung TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
damkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér damkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blæser Samsung TV
    Sendt: 06-September-2017 kl. 11:27
Hej

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad det er for en blæser der sidder I Samsung UE65HU7505XXE TV?
Samt, hvis det er et specialprodukt, hvor den kan købes - det kunne jo være, at det bare er en standard blæser.

Det er et familiemedlem der har tv'et og jeg ville helst undgå at skulle køre derud og skille det ad for at se hvad det er for en blæser - det nemmeste ville være at have købt den rigtig inden jeg skiller ad...


Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2017 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af damkel damkel skrev:

Hej
Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad det er for en blæser der sidder I Samsung UE65HU7505XXE TV?
Samt, hvis det er et specialprodukt, hvor den kan købes - det kunne jo være, at det bare er en standard blæser.
Det er et familiemedlem der har tv'et og jeg ville helst undgå at skulle køre derud og skille det ad for at se hvad det er for en blæser - det nemmeste ville være at have købt den rigtig inden jeg skiller ad...
 
Prøv at spørge Samsung. De er sikkert de eneste der ved det.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu