recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvheadend picons
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tvheadend picons

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tvheadend picons
    Sendt: 08-September-2017 kl. 17:22
Hey..

Prøver at få ikoner til at virke på min tvheadend server.. Skal starte med at sige jeg er helt ny på denne del. men serveren er oppe og kører og køre fint.. 

Eneste problem jeg har er at få ikoner på mine kanaler igennem mine afspillere

Jeg har lagt link på hver enkelte kanel til billedefilerne fra lyngsat og jeg for også billederne i selve serveren (når jeg trykker i "i" logoet"

Men af en eller anden grund for jeg ikke billeder på diverse afspillere (kodi, nvidia boks tvheadsend app og appletv)

Har selv prøvet at google lidt frem og tilbage og det virker til at skulle være problem med mine afspillere da ikonet kommer frem inde på serveren

Nogen bud?
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 21:46
Har selv TVheadend, og jeg kan se kanal ikonerne i Kodi og TvhClient på iOS.
Nogle ikoner har link til en webadresse;
http://chanlogos.xmltv.se/dr1.dr.dk.png

Andre er lokale filer på min NAS og indtastet således:
file://share/HDA_DATA/Recordings/tvh_icons/p1.png

Filerne er på 256x256 pixels

Jens
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2017 kl. 09:54
Det funger perfekt med deres side..

Takker for info

Tænker det er fordi lyngsat bruger https frem for http?
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Har selv TVheadend, og jeg kan se kanal ikonerne i Kodi og TvhClient på iOS.
Nogle ikoner har link til en webadresse;
http://chanlogos.xmltv.se/dr1.dr.dk.png

Andre er lokale filer på min NAS og indtastet således:
file://share/HDA_DATA/Recordings/tvh_icons/p1.png

Filerne er på 256x256 pixels

Jens

har du forresten problemer med info på din apple tv? Her tænker jeg guide info på hvad der kører nu.. Jeg kan kun se hvad der kommer næste gang.. Samme problem hvis jeg swiper til siden så jeg kan se kanal liste.. der for jeg også not available info..
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 14:36
Jeg har kun Apple TV 3, så jeg har ikke mulighed for at installere nogen apps.

Jeg har Kodi på en Raspberry Pi, som jeg udelukkende bruger til at se optagede udsendelser.
På min iPhone har jeg TvhClient til at planlægge optagelser. På iPhone har jeg også MrMC (Kodi).
Jeg har alle steder mulighed for at se info på nuværende, fremtidige og optagne programmer.

Jens
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Jeg har kun Apple TV 3, så jeg har ikke mulighed for at installere nogen apps.

Jeg har Kodi på en Raspberry Pi, som jeg udelukkende bruger til at se optagede udsendelser.
På min iPhone har jeg TvhClient til at planlægge optagelser. På iPhone har jeg også MrMC (Kodi).
Jeg har alle steder mulighed for at se info på nuværende, fremtidige og optagne programmer.

Jens

På Kodi funger det fint her på arb.. Kun mine IOS enheder jeg har problemer med.. Feks min tlf

udefra for jeg dette medmindre jeg trykker ind på kanalen..




Redigeret af nitrotg - 14-September-2017 kl. 14:48
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 15:36
Er du sikker på at din iPhone i den situation et på samme netværk som TVheadend ?
Jens
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2017 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Er du sikker på at din iPhone i den situation et på samme netværk som TVheadend ?
Jens

jaja.. som sagt det virker fint med kodi.. virker også fint når jeg trykker ind på kanalerne..

jeg må ind og rode med nogen settings
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 13:07
Fejlen er nu fundet.. havde glemt at sætte tiden til utc til +1 😆🙄
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 13:56
Godt du fandt fejlen, og fint at du tilbagemelder hvad årsagen er.
Jens
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu