recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55-65" m/VGA under 10.000,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

55-65" m/VGA under 10.000,-

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Varming Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Varming Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2017 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

Der er VGA converter på nogle, men bruger Clickshare for det meste, det er eddermageme lækkert, bare lige sådan en USB fætter knap i din pc, så kan man dele, og den kan også finde ud af at kører 2x share i dualview og andet. dog en del Input lag.

Jeg har arbejdet i en virksomhed der solgte Clickshare  :)  Det er dyrt og fint når det virker - desværre skulle det rebootes dagligt og første gang brugerne skulle dele noget, gav det ofte problemer med at få programmet til at køre, finde serveren etc. Men godt I er glade for det og det øjensynligt kører hos jer.

Jeg ville tidligere have gået efter en prof. monitor, men jeg kan nå at skifte en consumer skærm flere gange for de penge en monitor typisk koster  :)
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2017 kl. 20:36
I stedet for clickshare så kig på Solstice airpod.
https://www2.mersive.com/products/solstice/

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2017 kl. 20:49

Linkservice:


Hilsen Carsten.
Til top
tha_crow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tha_crow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2017 kl. 21:24
Vi bruger også clickshare i nogle lokaler, virker bedre end der bliver beskrevet i en anden post.

Men i flere lokaler er vi gået over til Microsoft wireless display adapter v2. Virker dog kun med Windows pc'er. Men til 400kr så springer dette ikke banken.

Virker hver gang
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu