recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til Ubiquity UniFi UAP-AC-LR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål til Ubiquity UniFi UAP-AC-LR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til Ubiquity UniFi UAP-AC-LR
    Sendt: 09-September-2017 kl. 16:01
Hej
Jeg har en EdgeRouter X og en UAP-AC-LR.
Jeg har sat controlleren op på en stationær pc med appen UniFi. Appen har jeg også på min Mac, men der kan jeg ikke logge ind. Jeg bruger samme brugernavn og adgangskode, men den nægter - siger fejl i brugernavn og/eller adgangskode.
Så spørgsmålet er om man kun kan have én controller ét sted?
Hvis det er tilfældet, ønsker jeg at “flytte” controlleren til Mac’en, da det er den jeg bruger mest. Hvordan gør jeg det?

PS: jeg har også iOS-appen på tre enheder; her virker det fint.
Jeg har åbenbart - i tidernes morgen - fået lavet en anden konto på Mac’en (á la Brugernavn2, adgangskode2), og her kan jeg fint logge ind, og den viser også mit AP, men siger noget i retning af “managed by other”.
/zemo/
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2017 kl. 20:23
Du kan kun have én enhed som controller. Appen på telefon er ikke controller.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Du kan kun have én enhed som controller. Appen på telefon er ikke controller.

Tak for svar. Jeg kan ikke rigtigt gennemskue hvordan jeg så “flytter” controlleren over på Mac’en. Kan du, eller nogen, hjælpe?
/zemo/
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 12:18
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu