recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor til foredrag i forening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor til foredrag i forening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
troldmanden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troldmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor til foredrag i forening
    Sendt: 09-September-2017 kl. 22:06
Jeg står som arrangør af et foredrag i en forening, men der er ingen projektor i det lokale, hvor foredraget skal holdes. Der er dog et lærred. 

Der kommer 65-70 mennesker til foredraget og det skal gerne være muligt at se de slides, der bliver projiceret op på lærredet, når der er lys i lokalet.

Jeg har kigget lidt på denne her. Det første, der springer i øjnene er, at den kun har 100 lumen, men det er en LED pære, der sidder i den. Jeg har dog hørt af en, der har forstand på projektorer, at den skal have minimum 3200 lumen. 

Fordelen ved modellen er, at den kan være i en taske. 
Ulempen er at den kun har HDMI og USB tilslutning, så vi er nød til at købe en adapter, da nogle foredragsholdere stadig bruger VGA.

Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2017 kl. 23:36
Ulempen er at den slet ikke fungerer til det formål du beskriver. Lyt til din ven, køb en full HD data projektor, burde kunne fåes til en 6-8000,- måske billigere
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2017 kl. 23:38
Ikke fullHD men ville være fin

http://www.av-concept.dk/shop/panasonic-pt-lw-373-1946p.html


Til top
troldmanden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troldmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Ikke fullHD men ville være fin

http://www.av-concept.dk/shop/panasonic-pt-lw-373-1946p.html


Tak for dit bud. 

Det behøver heller ikke være fullHD, da den bare skal bruges til at fremvise slides og måske også et kort videoklip. 

Hvor tæt skal den stå på lærredet og kan den bare stå på et bord? 


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 11:24
Efter kig på brochuren til ovennævnte ville jeg også foreslå at købe den. Den er netop designet til at blive brugt i lokaler med lyset tændt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu