recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa, fjerne startup menu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa, fjerne startup menu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa, fjerne startup menu?
    Sendt: 10-September-2017 kl. 13:29
Har Stofa kabeltv. En Motorola boks. Hver gang vi tænder boksen fra standby - starter den op i en menu/startbillede som man skal gå ud af for at se TV. Kan det ikke slås fra så den starter med at vise TV straks? Hvordan gøres det? Håber nogen kan guide.
Mener boksen hedder 1903.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 13:50
Hvad siger Stofa?

M.v.h.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2017 kl. 14:02
Jeg kunne selvfølgelig ringe og spørge. Det har jeg ikke gjort endnu. Tænkte der sidder nogen her som sikkert ved det :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu