recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65 tommer ? billig og mest  for pengene ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65 tommer ? billig og mest for pengene ?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 65 tommer ? billig og mest for pengene ?
    Sendt: 12-September-2017 kl. 19:26
Så er det snart min tur til at få nyt tv ..
65 tommer er jagten gået ind på .
Enten LG samsung .. De billigste koster 6999
7999 kr . Jeg bruger i forvejen htpc .
Kodi android Box osv
Så kravene går på godt billede til billige penge .
Og Selvfølgelig at kanal skift ikke tager 100 år.
webOS 3.0 er vist på de billigste skærme pt .
Det sku vist køre ok ?

Er det noget man skal gå langt udenom ?
Philips er ikke velkommen i huset mere

Håber på nogle kloge ord .. led er ganske fint osv

Mvh Michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 19:30
Så faldt valget på Panasonic 65XE700E
Fantastisk tilbud
Postmand Per kommer med det på fredag
Så det bliver en dejlig weekend

Mvh Michael
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Så faldt valget på Panasonic 65XE700E
Fantastisk tilbud
Postmand Per kommer med det på fredag
Så det bliver en dejlig weekend

Mvh Michael
Tillykke med det, og nyd weekendenTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 20:19
   Godt valg.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 20:49
XE, er de nået så langt i serien, så er mit CX oldnordisk
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 10:01
Findes der et sted på nettet hvor man evt kan finde nogle indstillinger til Ex700E ? Jeg har altid bare indstillet mit tv efter hvad mine øjne syntes om ... Men omvendt KU det være spændende at prøve nogle prof indstillinger

Mvh Michael
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Findes der et sted på nettet hvor man evt kan finde nogle indstillinger til Ex700E ? Jeg har altid bare indstillet mit tv efter hvad mine øjne syntes om ... Men omvendt KU det være spændende at prøve nogle prof indstillinger

Mvh Michael

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

XE, er de nået så langt i serien, så er mit CX oldnordisk

Ja, jeg studsede også lidt!

Jeg er ret sikker på, der er tale om ét "EX700"... :)
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 15:21
De kontaktede mig og spurgte om jeg ville være hemmelig tester på deres fremtids tv .. den sku være på gaden 2025
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 10:05
Har købt mig et ex700e på tilbud. Kæmpe skærm til få penge. Rigtig fin billedekvalitet når man sidder lige for og der ikke er for meget lys fra direkte vinduer. Så kan nan leve med lille betragtningsvinkel og en glossy overflade, så får man meget skærm (65") for <7k. Dog er skærmen ikke helt så tilgivende overfor dårlige video kilder som det gamle plasma.

Redigeret af dr_schlemer - 30-September-2017 kl. 13:40
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 12:09
Et fantastisk tv .. rigtig godt billede .. og nem og klassisk menu . Som reagerer hurtigt .. og smart tv delen kører også godt
Men smag og behag ..
Jeg er ihvertfald meget overrasket over billedet kvaliteten

Mvh Michael
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Et fantastisk tv .. rigtig godt billede .. og nem og klassisk menu . Som reagerer hurtigt .. og smart tv delen kører også godt
Men smag og behag ..
Jeg er ihvertfald meget overrasket over billedet kvaliteten

Mvh Michael

Helt enig. Er færdig med finjusteringerne for denne gang. Hold op Netflix 4K UHD ser fedt ud Men HDR fungerer ikke. Håber Apple tv4k på et tidspunkt kan ændre output fra 4K HDR til 4K SDR.

Redigeret af dr_schlemer - 02-Oktober-2017 kl. 06:39
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu