recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Pioneer SC-LX501?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Pioneer SC-LX501?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Pioneer SC-LX501?
    Sendt: 15-September-2017 kl. 23:27
Hejsa

Er her nogen der har eller har hørt/læst om en Pioneer SC-LX501 receiver og evt. kan sige noget godt eller skidt om den?

Overvejer at købe en da jeg kan få den til en god pris.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 07:51
Du skal være opmærksom på at delefrekvensen stilles ens for alle kanalerne, du kan f.eks. ikke sætte fronter til 60Hz og surround højtalerne til 100Hz.

Bemærk at den er 7 kanals.

Personlig har jeg altid selv været til Pioneer, men efter de gik over til Class D udgangstrin valgte jeg fra, min øre og min sjæl kan bare ikke ikke sammen med Class D.

Prøv evt. at se på Marantz SR 7011

Man får rigtig meget for pengene.





Redigeret af Potter - 16-September-2017 kl. 07:54
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Du skal være opmærksom på at delefrekvensen stilles ens for alle kanalerne, du kan f.eks. ikke sætte fronter til 60Hz og surround højtalerne til 100Hz.

Bemærk at den er 7 kanals.

Personlig har jeg altid selv været til Pioneer, men efter de gik over til Class D udgangstrin valgte jeg fra, min øre og min sjæl kan bare ikke ikke sammen med Class D.

Prøv evt. at se på Marantz SR 7011

Man får rigtig meget for pengene.





Tak for svar.

Er med på det er en 7 kanals og at man ikke kan stille delefrekvensen forskelligt.

Det skal evt. bruges sammen med et 4K TV i et 5.1 setup som erstatning for min Pioneer LX83.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu