recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO Nordic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO Nordic

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO Nordic
    Sendt: 16-September-2017 kl. 12:21
hej
jeg skal finde et 50 tommer tv til min søster hun vil gerne have smart TV med indbygget HBO Nordic. jeg syntes ikke jeg kan finde et system i hvilket mærker der har HBO indbygget.  Nogle der ved hvilken mærker der har HBO indbygget , eller er det forskelligt fra Model til Model.

Med venlig hilsen
Martin
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 12:47
Samsung smart tv er de eneste med app indbygget
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 13:38
Kan hun leve med en chromecast løsning, hvor hun starter serien/filmen fra sin telefon? Så vil det give frit valg på alle hylder.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 15:24
Eller et Apple tv4. Apple remoten styrer både tv og forstærker. Kan tænde og slukke tv'et der automatisk kobler på hdmi porten.
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 20:24
tak for svar jeg giver det videre så kan hun vælge ud fra dette.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 21:59
Jeg ville nok vælge løsningen med Apple TV eller Chromecast. Alle TV-producenter viser gang på gang, at det blot er et spørgsmål om tid, før en årgang stopper med at få support og så virker alle apps pludselig ikke mere. Så med mindre hun skifter TV hvert 3. år, så er det ikke vejen frem.
Og selv hvis en ATV 4 eller 5 ikke længere for opdateringer og ikke længere kan bruge appen, så er den stadig betydelig billigere at skifte end et helt TV. Og Chromecast er så billigt, at det knap kan mærkes i budgettet, hvis den bliver for gammel (med det sagt, så virker HBO fint på den første model endnu, som kom i 2013, selvom der er kommet 2 modeller siden.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg ville nok vælge løsningen med Apple TV eller Chromecast. Alle TV-producenter viser gang på gang, at det blot er et spørgsmål om tid, før en årgang stopper med at få support og så virker alle apps pludselig ikke mere. Så med mindre hun skifter TV hvert 3. år, så er det ikke vejen frem.
Og selv hvis en ATV 4 eller 5 ikke længere for opdateringer og ikke længere kan bruge appen, så er den stadig betydelig billigere at skifte end et helt TV. Og Chromecast er så billigt, at det knap kan mærkes i budgettet, hvis den bliver for gammel (med det sagt, så virker HBO fint på den første model endnu, som kom i 2013, selvom der er kommet 2 modeller siden.

Du har så evigt ret. jeg finder et tv til hende hvor billede og lyd er bedst til prisen.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 10:52
Hej.

Hvis hun ønsker at bruge en Apple TV4, skal hun vide at der kommer en ny Apple 4K den 22 september:


Mon ikke de sidste Apple TV4 bliver solgt ud med rabat. Lige som brugtpriserne nok vil falde.

Hilsen Carsten.


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 21:34
#csell, ATV 4 bliver kun sat lidt ned, da de ikke sælger ud. Den får lov at fortsætte sideløbende med ATV 4K.

ATV 4 kommer til at koste fra 1300kr fremover, mens ATV 4K kommer til at koste fra 1500kr. Når hun skal have nyt TV nu, så bliver det næsten umuligt at undgå et 4K TV, så synes jeg de 200kr er dumt at spare. Man kan lige så godt få det bedste ud af det. Opløsningen er måske ikke så vigtigt, men muligheden for HDR derimod.

Alternativt så en Chromecast 4K. Den koster kun 630kr.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 15:02
Lidt pudsigt. Har lige købt et Sony/Android TV. Netflix er indbygget, og DRTV kan downloades. HBO kan derimod ikke downloades. Heldigvis har skærmen Chromecast indbygget, så der kan streames fra min mobil. Jeg undrer mig bare, at der tilsyneladende mangler apps til download fra Google Play Store.
Gad vide om Netflix kan streames i 4K vis den indbyggede Chromecast i fladskærmen?
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu