recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samle stationær selv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samle stationær selv?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Hvorfor skulle de være uden moms når der står Incl moms. 

Hej.

Jeg Googlede deres hjemmeside og kom ind på en oversigtsside uden moms.
Og troede at det var de priser du syntes var rimelige. Når jeg Googler igen kommer jeg ind på en anden ovesigteside som rigtigt nok viser priserne incl moms. Men så syntes jeg ikke priserne er rimelige længere.

Så du må undskylde min tidligere post.

Hilsen Carsten.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 00:07
Csell du har ret priserne er steget inden for den sidste mdr de var noget lavere sidst jeg kiggede priser derinde og da var der også windows 10 Incl!!
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Nikolajovich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-September-2017
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikolajovich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 15:00
Tak for de spændende nyheder, Carsten. Lyder godt! Jeg vil ihvertfald vente på gen 8 Clap

Til top
Nikolajovich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-September-2017
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nikolajovich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 15:31
Tak, alt i alt, for alle de gode informationer. Synes det var et vildt indlæg om at lave gamercomputere så smart. Nu glæder jeg mig bare over at sønnen er blevet 9 år, så jeg kan game med ham, som i de gyldne dage på PC-cafeen med vennerne. FarCry, Company of Heroes og Fallout 4, here we come :)
VH Nikolaj


Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Når jeg skal bygge økonomisk fornuftige, men fuldt ud gamerduelige PC'er til mine venner der måske er knapt så perfektionistiske/kritisk indstillede som mig selv (jeg er mere nøjeregnende med komponenterne og insisterer f.eks. selv på et bundkort med M.2 SSD interface og et Geforce GTX 1080 Ti som GPU), så kigger jeg ofte efter en billig brugt PC i et non-slim kabinet med en i5 eller i7 processor i sig og smider så f.eks. et Geforce GTX 1070 (og evt. en lille SATA forbundet SSD som OS drev) oven i den PC man ofte kan få færdig og samlet i DBA til ca. 1000-1500 kr og bygge videre på. ...Så har man hurtigt, nemt og relativt billigt en meget potent gamer-PC der efterlader konsollerne bag sig i støvet, da GPU'en jo er og bliver den væsentligste komponent og bare skal have en PC med nok ram og en rimelig CPU som den skallerer fornuftigt med. 

Ofte har de brugte PC'er i forvejen Windows 10 licens, men eller kan man få Windows 10 og for den sags skyld office Pro licens billigt og helt lovligt på Amazon/Ebay til omkring en 20-30 kr. Det handler svjv om EU lovgivning (Tak Margrethe!), der lovliggør at firmaer mv. videresælger licenser fra brugte/kasserede computere, så det er da også hvad forbrugerrådet tænk anbefaler at man gør.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Nikolajovich Nikolajovich skrev:

Tak for de spændende nyheder, Carsten. Lyder godt! Jeg vil ihvertfald vente på gen 8 Clap

Hej.

Intel har frigivet detaler on deres 8. generation CPU'er. Der er mere i sidste post i min trår her:


Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 25-September-2017 kl. 22:24
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu