recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt - Apple tv4 32gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt - Apple tv4 32gb

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 06:09
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Husk din samtidig er uden garanti, da Apple kun giver et år.


Korrekt, Apple giver et års garanti på produktet, det vil sige et år, hvor du står bedre end det købeloven foreskriver med reklamationsret.
Det betyder blandt andet at du kan gå til hvilken som helst autoriseret Apple forhandler med dit produkt, hvis du oplever noget og ikke kun den, hvor dubhar købt produktet. Denne garanti kan du også bruge i udlandet.

Reklamationsretten er noget der er mellem sælger og forhandler. I det tilfælde at mannkæber noget direkte hos Apple, er det Apple der opretholder den to-årige reklamationsret. Er produktet købt His en autoriseret forhandler, er der forhandleren der opretholder reklationsretten.

Husk at garanti er noget der gives ud over reklationsretten.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Ukke. Så kender du ikke Apple, det er netop det store problem, de følger ikke dansk lovgivning.

Så meget snak for at tale pris ned.

Tag og køb en ny, hvis du mener prisen er for dyr.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 08:31
Grotesk og ærgeligt at st man opfører sig som de gør på DBA
Det jeg nyder ved denne side er at folk respekterer de priser folk skriver ..
Og ja når jeg handler på dba så pruttes der om prisen .. fordi prisen oftere er sat helt urealistisk

Mvh Michael
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 08:35
Basto> Præcis det samme jeg oplever. Her har folk et bedre begreb om hvad "elektronik" tingene reelt er værd. :)
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 08:51
Og iøvrigt .. 800 er en rigtig go pris
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 08:52
Gode penge at spare frem for at købe en ny
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 12:09
Personligt tager jeg altid lavere bud over personlig besked, da jeg ikke synes det hører til i forummet. Der må man have respekt for en pris og kan så argumentere direkte med sælger uden andre involveres.

Redigeret af Kief - 19-September-2017 kl. 12:10
Mvh.

Casper
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 22:14
Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.

Jeg får snart en ATV 3 til salg. Og regner med at sælge den til omkring 300.-
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.


Jeg får snart en ATV 3 til salg. Og regner med at sælge den til omkring 300.-


I er med på i er inde på en salgsannonce ikke? Det ville være skide fint at udvise et minimum af respekt herfor?
Nu har vi været igennem min prissætning på atv4 og igennem Apple’s garantiregler - så er det rimeligt at i laver jeres egen salgsannonce eller vurderingsannonce?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Nu hvor der tales om ATV-priser, hvad vil i så vurdere at ATV2 eller ATV3 sælges for i dag? Jeg skal bruge et til at streame musik til, men folk tager vilde priser på dba.dk - ofte 500 kr, hvilket jeg synes er urimeligt højt.


Jeg får snart en ATV 3 til salg. Og regner med at sælge den til omkring 300.-


I er med på i er inde på en salgsannonce ikke? Det ville være skide fint at udvise et minimum af respekt herfor?
Nu har vi været igennem min prissætning på atv4 og igennem Apple’s garantiregler - så er det rimeligt at i laver jeres egen salgsannonce eller vurderingsannonce?

Jamen, du må meget undskylde. Jeg svarede bare på et spørgsmål, og troede ikke, at det var så stort et forbrydelse, når nu det ikke var samme produkt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:36
Flemming Larsen - det er nu heller ikke den store forbrydelse. Men jeg har to sider nu og en post i tråden omhandler mit salg.

Jeg tænker at det ville være fint du lavede en salgs annonce selv og vel også gerne her ville være fri for andres salg?
Det gør det lidt nemmere at holde styr på;).
Du kunne sende vedkommende en Pm evt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu