recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: gamer pc til børn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: gamer pc til børn

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Kan godt klare det hele og kan såmænd også lodde hvis det er omend det er nemmere med et færdigt kabel.

Tak.

Hvis du ser YouTube videoen i punkt 3 vil du se at ser skal bruges en spændings booster for at lave et 5V styre signal on til HP's 12 volt styresignal. Det er er inde i det færdige kabel.

Men der er også de 3 andre muligheder?

Hilsen Carsten.

Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:



Tak.

Hvis du ser YouTube videoen i punkt 3 vil du se at ser skal bruges en spændings booster for at lave et 5V styre signal on til HP's 12 volt styresignal. Det er er inde i det færdige kabel.

Men der er også de 3 andre muligheder?

Hilsen Carsten.



Må tilstå jeg ikke lige kiggede videoen igennem. Så er det vist nemmest at købe et kabel end at købe komponenter hjem til det.
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 15:16
Griner lidt så tråden går i selvsving. Der kan nemt skiftet atx psu der er ingen mystiske huller eller forbundene ventilatorer. Spørger har fået 2 og bare skiftet psu og købt nye gfx og ram sidste år helt uden udfordringer. Så ingen grund til at forvirre tråd starter 😁
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af peterhansen1982 peterhansen1982 skrev:

Griner lidt så tråden går i selvsving. Der kan nemt skiftet atx psu der er ingen mystiske huller eller forbundene ventilatorer. Spørger har fået 2 og bare skiftet psu og købt nye gfx og ram sidste år helt uden udfordringer. Så ingen grund til at forvirre tråd starter 😁


Hvem er spørger?
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 16:08
Svorger og auto ordbog der driller :)
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 16:11
Så giver det mere mening :)

Til trådstarter:

Tror du skal tage et billede af bundkortet så vi kan se hvilke stik strømforsygningen sidder med.


Redigeret af Jonas_R - 23-September-2017 kl. 16:39
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 18:49
Tusind tusind tak

Nu er den hentet og en skærm. De grafikkort virker godt nok dyre. / fagre nye verden here i come
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 19:13
Ind på hol.dk som jeg sagde og skift strømforsyning så du får mere power til evt nyere kort
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 21:05
Jeg ville prøve at køre spillene på computeren, med det grafikkort den har i forvejen.

Ekstra RAM og SSD gør en kæmpe forskel.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 21:58
Ok tak

Prøver at smide links op til de steder jeg tror kan bruges.   

https://www.hardwareonline.dk/koebsalg.aspx?tid=883697&fid=38

Gfx

Redigeret af forzajuve - 23-September-2017 kl. 22:27
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 22:27

Hej.

Dit link virker ikke hos mig, så jeg laver lige en linkservice:


Jeg kom til at tænke på, hvad har din monitor af stik muligheder?

Hilsen Carsten.

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 22:32
Tak.   

Skærm som er købt er denne her Samsung syncmaster 2770hd


Tilslutning
D-sub, DVI-D, HDMI, Komponent, SCART, DTV Tuner, Optisk udgang, Lyd i, Headphone Ud, CI-Slot
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu