recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panorama 2 fra Amazon UK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panorama 2 fra Amazon UK

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Haargi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Februar-2015
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Haargi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panorama 2 fra Amazon UK
    Sendt: 20-September-2017 kl. 10:07
Hej med jer 

Jeg overvejer at købe B&W Panorama 2 - og kan se, at den er på tilbud til ca. 5500 hos Amazon UK. Men den kan de ikke levere til DK.. 

Har I nogle finter til at få den leveret? 

På forhånd tak. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:09
Har du tjekket dba? Syntes tit de er der:)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Har du tjekket dba? Syntes tit de er der:)


Jeg vil nok også hellere foretrække en ny til 5000 kr. fremfor en brugt til 6500-7500 kr. ;)


Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Haargi Haargi skrev:

Hej med jer 

Jeg overvejer at købe B&W Panorama 2 - og kan se, at den er på tilbud til ca. 5500 hos Amazon UK. Men den kan de ikke levere til DK.. 

Har I nogle finter til at få den leveret? 

På forhånd tak. 


Hvis du kender nogle i UK som kan videresende produktet, vil det være ideelt. Ellers er der måske nogle fragtfirmaer som kan gøre dette for dig i stil med "Shop USA" og lignende.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:45
Fejl, så lige der står Amazon i forvejen

Prøvede lige at smide den i kurven fra nr 2 sælger, fordi nr 1 er kun til Prime members. En hindring jeg rendte ind i da jeg ville købe en Roberts Stream 93i. Men uden held desværre

Redigeret af Kampus - 20-September-2017 kl. 11:07
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 10:49
Har godt set de ligger deroppe, men men jeg har også set en del panorama 2 til 5000kr.
Til top
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 13:44
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Har godt set de ligger deroppe, men men jeg har også set en del panorama 2 til 5000kr.


Igen. Hvis du kan få en ny til 5k, hvorfor så bruge 5k på en brugt? :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu