recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Mac eller Ipad Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Mac eller Ipad Pro

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Mac eller Ipad Pro
    Sendt: 20-September-2017 kl. 16:01
Min 5 år gamle Mac pro 13" skal snart skiftes, da der er flere ting der snart skal udskiftes. Jeg synes så, at bedre kan betale sig at købe en ny Mac, men så så at de IPad giver mulighed for at se sine filer. Jeg går udfra, at det er næsten det samme som Finder på Mac?

Jeg bruger mest min Mac nu til at se/redigere på Nas/Harddisk, se film på tv, Interne og Billeder, så det er ikke fordi jeg bruger meget plads. Men hvad IPad til tv? Man skal have en et stik, men Ipaden oplades ikke så ikke, når man ser filmen?

Prismæssigt er der måske lidt at spare, men kan det betale sig at købe en Ipad Pro istedet for en Mac og er der noget man kommer til at undvære?


Redigeret af Naim - 20-September-2017 kl. 16:20
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 15:43
Har du et antennestik ind i din mac pro i dag?

De fleste udbydere levere jo webtv, som vil kunne ses på ipad, uden dit "stik"

Alternativt kan du jo have en netværk tv tuner, som f.eks. HDhomerun eller Digital Devices. Men jeg ved ikke om du nemt kan styre dem fra en app.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 16:47
Jeg har et Hdmi stik fra Tv til min Computer, så jeg kan se film.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu