recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Printjob når ikke min printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Printjob når ikke min printer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Printjob når ikke min printer
    Sendt: 20-September-2017 kl. 16:22
Hej,

jeg har siden slutning af august ikke kunnet printe på min HP Envy 5530 e-All-in-one fra min stationære maskine med Windows 7, tilsluttet via usb-kabel.

Problemet har været præsenteret for eksperten.dk,

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1019036

men redningen lykkedes ikke.

Situationen er i dag, at alt gennemføres normalt helt til efter, jeg har trykket print. Så kan mit ønske ses i printer-jobboxen i en relativ kort tid, hvorefter det forsvinder. Ingen fejlmeddelelse, ingen synlig påvirkning på printeren.

Og et eller andet hul igennem er der dog, for jeg kan gennemføre scanningsjob fra min computer.

Som ses i mine afsluttende svar hos eksperten, vil jeg gøre meget for at undgå formattering, men er p.t. tom for ideer - hjæææælp.

mvh

Carsten





Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu