recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer AVR og 4K passthrough?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer AVR og 4K passthrough?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer AVR og 4K passthrough?
    Sendt: 20-September-2017 kl. 17:34
Jeg har en Pioneer SC-LX77
Ifølge brugervejledningen understøtter den 4K passthrough (det er ikke en 4K-surroundreceiver)
Men jeg kan ikke få det at virke
Man skulle kunne vælge 4K ved at vælge Video Parameter og gå ind under Resolution
Jeg kan kun vælge Video Conversion til/fra under Video Parameter
Det var ikke et problem, hvis den nye Apple TV 4K havde to HDMI-udgange eller separat lydudgang... men det har den ikke
Min 4K BD-afspiller sender lyden separat til receiveren
Er der noget jeg kan slå til/fra for at få 4K passtrough?
Hvad kan jeg gøre for at nå frem til Resolution under Video Parameter?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 13:24
Er du ikke løbet ind i et HDCP 2.2 problem.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 13:55
Aner det ikke, der står bare 4K passthrough i manualen
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har en Pioneer SC-LX77
Ifølge brugervejledningen understøtter den 4K passthrough (det er ikke en 4K-surroundreceiver)
Men jeg kan ikke få det at virke
Man skulle kunne vælge 4K ved at vælge Video Parameter og gå ind under Resolution
Jeg kan kun vælge Video Conversion til/fra under Video Parameter
Det var ikke et problem, hvis den nye Apple TV 4K havde to HDMI-udgange eller separat lydudgang... men det har den ikke
Min 4K BD-afspiller sender lyden separat til receiveren
Er der noget jeg kan slå til/fra for at få 4K passtrough?
Hvad kan jeg gøre for at nå frem til Resolution under Video Parameter?

Det tror jeg ikke du skal regne med. Som allerede nævnt ovenfor mangler den sikkert HDCP 2.2. Jeg har det samme problem med min RXA2040. Der er allerede to andre nylige tråde om ca. det samme, hvis du kigger under "surround".
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu