recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Logitech Harmony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Logitech Harmony

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Logitech Harmony
    Sendt: 20-September-2017 kl. 22:07
hej

Jeg søger en af følgende Logitech Harmony fjernbetjeninger:

Logitech Harmony Ultimate One
Logitech Harmony Hub
Logitech Harmony Ultimate
Logitech Harmony Elite

Naturligvis i fin stand og fungerende. Jeg bor i 7441 Bording og arbejder i 8240 Risskov så i dette område kan jeg hente. Alternativt er jeg og villig til fragt. 

Lad mig høre hvad i har og hvad det skal koste.

Med venlig hilsen 

Søren Bundgaard 

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 16:41
Hvis du ellers er interesseret, så har jeg en Harmony 900 jeg gerne vil sælge. Jeg bor på Trøjborg, så der er jo ikke så langt
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af L'er L'er skrev:

Hvis du ellers er interesseret, så har jeg en Harmony 900 jeg gerne vil sælge. Jeg bor på Trøjborg, så der er jo ikke så langt


Hej.

Ellers tak vil gerne over imod en nyere model.

Mvh

Søren
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 00:49
har en ubrugt Harmony 950 du kan få for 650,-
et år gammel men fik aldrig taget den i brug........



Redigeret af ridderdk - 22-September-2017 kl. 14:40
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 07:48
Har en harmony one, du kan få den for 200pp ladestationen virker umiddelbart ikke, så den skal lade igennem kabel 😉
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 11:42
Hej Alle

Tak for jeres tilbud men jeg er primært interesseret i dem jeg lister. Så ellers tak

\Søren
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Hej Alle

Tak for jeres tilbud men jeg er primært interesseret i dem jeg lister. Så ellers tak

\Søren

Harmony 950 er den fjernbetjening der hører til Harmony Elite. Hvis du køber den, mangler du bare en HUB for at have et Elite sæt.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Hej Alle

Tak for jeres tilbud men jeg er primært interesseret i dem jeg lister. Så ellers tak

\Søren

Fik vidst ikke skrevet ultimate foran, men det var der jeg mente :) Så det er en Harmony Ultimate One
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

Hej Alle

Tak for jeres tilbud men jeg er primært interesseret i dem jeg lister. Så ellers tak

\Søren

Fik vidst ikke skrevet ultimate foran, men det var der jeg mente :) Så det er en Harmony Ultimate One

Uden en funktions dygtig lader siger jeg ellers tak
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 21:04
har fundet en. Tak for forslag 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu