recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nu går den vilde Tv jagt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nu går den vilde Tv jagt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Men hvad syntes du om deres EX700E ?
Til prisen er det et fornuftigt VA panel, som gør det godt. Men indrømmet, jeghar ikke brugt meget tid på at kigge nærmere på det.

Ud og studere TV
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Det med kø tilbud ... Er det ikke bare en frisk overskrit?
Kan man ikke købe det via nettet ?

Eller køb det i Elgiganten som har prismatch, og slip for køen :D
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Det jeg mente med skræmt .. var nu at jeg ville være træt af hvis apps stille og roligt forsvandt og at deres system villevære næsten dødt om et års tid

Jeg ville ikke købe TV ud fra hvilke apps der er supporteret, da der er forskel på hvor meget fabrikanterne holder deres smart TV opdateret.

Gå istedet efter billed kvaliteten og check f.eks. flatpanels.dk for en grovsortering i hvilke der kan være interessante at checke ud i butikken. Hvis der da overhovedet findes butikker der har modellen du søger.

Elgiganten holder jo udsalg i Tilst snart, så gad vide om Power ikke følger trop med lidt gode tilbud også.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 09:18
Tak for info
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 13:27
Elgiganten vil ikke Matche prisen når det er køtilbud ??

Dem om det

Mvh Michael
Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2017 kl. 11:08
Jeg købte Ved Power i deres Tirsdag tilbud i sidste uge dette her     LG 60" 4K7UHD LED TV 60UJ750VAEN    Kl  00:01  og fik os en   Ordrebekræftelse dagen efter ..Ok fint synes jeg  Men nu har stadig ikke fået af vide hvornår jeg modtaget det det er en uge siden i går
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu