recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere

 Besvar Besvar Side  <1 7891011>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 21:45
Martin: som Rasmus foreslår, så kør lige pixelopfriskning fra billede-menuen og se om det hjælper. Jeg har set værre issues fixet med en funktion.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Martin: som Rasmus foreslår, så kør lige pixelopfriskning fra billede-menuen og se om det hjælper. Jeg har set værre issues fixet med en funktion.


Wow! Jeg gjorde som Rasmus sagde, og det virkede sgu! Jeg havde slet ikke selv tænkt den tanke, da skærmen jo var ny.... eller sådan så det i hvert fald ud?

Kan det være fordi det har været en Elgiganten alligevel har haft ude hos en kunde, som er blevet fabrikspakket igen? Det har jeg sådan set ikke det store problem med. Selvfølgelig vil man helst have at man er den første der pakker sit produkt op... omvendt vil vi alle gerne have lav pris og 14 dages returret, og så er det jo sådan noget man må tage med Så længe det ser nyt ud, og står fejlfrit og flot, så er jeg glad!

Eller måske ER det nyt, men burde det så have sådan en “skavank” lige fra samlebåndet af?

Jeg er i hvert fald bare lykkelig for at have fået en lækker skærm alligevel nu
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:05
Det glæder mig Martin. Held og lykke med apparatet.😀
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Nej, producenten skal sørme da checke deres produkter kvalitet, så de lever op til nogle specificerede kvalitetskrav - og mål.


Hvem siger at de ikke gør det?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Nej, producenten skal sørme da checke deres produkter kvalitet, så de lever op til nogle specificerede kvalitetskrav - og mål.


Hvem siger at de ikke gør det?


Klaus
Næh, hvis deres mål er at levere en uensartede produktkvalitet, jamen så er kvalitetsmålene opfyldtWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Næh, hvis deres mål er at levere en uensartede produktkvalitet, jamen så er kvalitetsmålene opfyldtWink


Netop.
Det er ikke sikkert at yellow tint i den grad du har det, falder udenfor Panasonics kvalitetskrav på fabrikken.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Næh, hvis deres mål er at levere en uensartede produktkvalitet, jamen så er kvalitetsmålene opfyldtWink


Netop.
Det er ikke sikkert at yellow tint i den grad du har det, falder udenfor Panasonics kvalitetskrav på fabrikken.


Klaus
Det ville da være tumpet af en hvilken som helst TV producent som ønsker at fremstå seriøs med high-end produkter.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:19
Der er spøgelser allevegne.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det ville da være tumpet af en hvilken som helst TV producent som ønsker at fremstå seriøs med high-end produkter.


Det et spørgsmål om pris.......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Fippo Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 08-August-2017
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 21:20
Får nogen noget ud af denne tråd egentlig
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 22:39
Nej
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Nej

Nu var tråden fra starten også rettet mod Panasonic OLED ejere. Det fremgår af overskriften og mit første indlæg. Desværre gik der Audi og VW i den - osv.

Desuden henvender tråden sig efterfølgende sig så nok så meget til 2017 OLED ejere- Det er nok årsagen til at du og Fippo ikke fik så meget ud af tråden.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu