recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere

 Besvar Besvar Side  123 11>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere
    Sendt: 24-September-2017 kl. 13:58
Jeg ved fra sædvanligvis pålidelig kilde, at der udover mig selv, er ejere af ovennævnte TV-modeller her på recordere.dk.

Jeg synes at det kunne være både spændende og givtigt hvis vi kunne hjælpe hinanden med fiduser, erfaringer og oplevelser. De nævnte Panasonic modeller er relativt avancerede, har meget til fælles. Måske sidder nogen af jer inde med viden osv., som kunne komme andre til gode.

Så kom frit frem med JerTongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 15:59
De er vel ikke mere avancerede, kontra VW vs Audi indenfor biler?
Det lyder jo næsten som de er det rene raket videnskab.
Ikke for at støde hverken Panasonic eller Audi ejere.
Til top
Fippo Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 08-August-2017
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 18:35
Er en VW ligeså godt lavet som en Audi og er Skoda lavet lufeså godt som VW
Altså er en VW golf en god bil ? Får man lidt bedre kvalitet for pengene end i de lidt billigere konkurrenter fra Peugeot osv. Eller er det bare tysk overpris
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 19:05
Tip 1# Ønsker du god lyd, så tænd din soundbar
Til top
tclange Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2005
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tclange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 09:19
Jeg har EZ950E Som jeg er glad for, har lidt prob med studder som forhåbentlig snart bliver rettet via en update
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:

Jeg har EZ950E Som jeg er glad for, har lidt prob med studder som forhåbentlig snart bliver rettet via en update
Det er sørme godt at høre. Ja, studder skulle blive løst. Bare pudsigt at jeg ikke har set det på mit EZ950. Nå ja, til gengæld har jeg så Yellow Tint, og derfor bliver mit TV byttet.

Synlig Yellow Tint er formentlig ikke et Panasonic problem, for det kendes også fra Sony OLED og LG OLED. De 3 fabrikater har én ting til fælles, nemlig LG paneler. 

Vi hørs.


Redigeret af Hother - 25-September-2017 kl. 11:15
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole post Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Tip 1# Ønsker du god lyd, så tænd din soundbar

syntes da lyden i ez 1000 er god, ville ikke investere en soundbar, så hellere tænde op for sit surround anlæg
Ole Hansen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:


Jeg har EZ950E Som jeg er glad for, har lidt prob med studder som forhåbentlig snart bliver rettet via en update

Det er sørme godt at høre. Ja, studder skulle blive løst. Bare pudsigt at jeg ikke har set det på mit EZ950. Nå ja, til gengæld har jeg så Yellow Tint, og derfor bliver mit TV byttet.

Vi hørs.

Nogen ser stutter, andre gør ikke. Hvis du hører til i den sidste gruppe, så vær du blot glad for dét.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:


Jeg har EZ950E Som jeg er glad for, har lidt prob med studder som forhåbentlig snart bliver rettet via en update

Det er sørme godt at høre. Ja, studder skulle blive løst. Bare pudsigt at jeg ikke har set det på mit EZ950. Nå ja, til gengæld har jeg så Yellow Tint, og derfor bliver mit TV byttet.

Vi hørs.

Nogen ser stutter, andre gør ikke. Hvis du hører til i den sidste gruppe, så vær du blot glad for dét.
Min oplevelse af EZ950 blev ødelagt efter ca 30 sek, da jeg så fænomenet første gang, og det fortsatte med ca 30 sek mellemrum.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 01:47
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:


Jeg har EZ950E Som jeg er glad for, har lidt prob med studder som forhåbentlig snart bliver rettet via en update

Det er sørme godt at høre. Ja, studder skulle blive løst. Bare pudsigt at jeg ikke har set det på mit EZ950. Nå ja, til gengæld har jeg så Yellow Tint, og derfor bliver mit TV byttet.

Vi hørs.

Nogen ser stutter, andre gør ikke. Hvis du hører til i den sidste gruppe, så vær du blot glad for dét.
Jeg ville såmænd være mere begejstret hvis jeg ikke havde set Yellow Tint, I virkeligeden undre jeg mig over, at ikke flere med LG 2017 paneler ikke melder ind omkring den fejl, som åbenlyst er synligt i mange tilfælde. Og det er som jeg har forstået det, ingen sjældenhed.

Men okay, hvis folk ikke ser den fejl og ikke generes af det, så er det jo fint, men billede nørder er de i det i det mindste ikkeWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tclange Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2005
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tclange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 05:54
Nørder måske 🤔Jeg er heldigvis ikke hårdt ramt af yellow Tint og hvis jeg ikke havde set på test billeder fra youtube
tror jeg ikke jeg ville have lagt mærke til det i dagligdagen måske det findes i flere grader.

Og hvis jeg bevidst stirre når der kommer noget med sne kan jeg da godt se lidt men ikke noget som genere i dagligdagen

Vi har forskellige øjne nogle oplever jo også studder og andre ser det ikke

Men bliver spændende at hører om den nye model er bedre
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af tclange tclange skrev:

Nørder måske 🤔Jeg er heldigvis ikke hårdt ramt af yellow Tint og hvis jeg ikke havde set på test billeder fra youtube
tror jeg ikke jeg ville have lagt mærke til det i dagligdagen måske det findes i flere grader.

Og hvis jeg bevidst stirre når der kommer noget med sne kan jeg da godt se lidt men ikke noget som genere i dagligdagen

Vi har forskellige øjne nogle oplever jo også studder og andre ser det ikke

Men bliver spændende at hører om den nye model er bedre
Yellow Tint kan bestemt være i et forskelligt omfang - og så lidt, at det ikke genere. Mit "Tilfælde" var et af de mere grelle. 

Men det bør, synes jeg, ikke være der på et så dyrt TV, uanset hvem der står som producent.   


Redigeret af Hother - 26-September-2017 kl. 10:55
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 11>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu