recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nielsen1967 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsen1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee
    Sendt: 24-September-2017 kl. 15:05
Hej har et nyt LG fjernsyn og har yousee på den som app,men kan kun få lov til at leje film..Kan man ikke se tv programmer på den,som man kan på sin telefon?
Mvh Renè
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 16:06
Nope. Jeg kan ikke engang få lov at leje film der heller. Yousee er håbløse i den retning. Jeg har ikke kunne streame fra min app i 9 mdr.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 16:34
De har antydet, at der kommer en ny app. Jeg vælger at tro, at den vil kunne vise fjernsyn. Dog nok med den hage, at man skal have en boks i huset - den hage er der ved deres nye android-app.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 16:44
Bubbleboy. Hvordan fungere det? Skal den boks blot være registreret eller være titlsluttet traditionelt?

Så kan man da stadig godt glemme at klippe antenne kablet
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 17:10
Der skal bare stå i deres system, at man betaler for en boks. Selve appen streamer direkte fra yousees server.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 20:14

Hverken boks eller App kan jo bruges hvis ikke der sker en levering af TV.
Ja, der skal haves en boks for at kunne bruge App på et Android TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hverken boks eller App kan jo bruges hvis ikke der sker en levering af TV.
Ja, der skal haves en boks for at kunne bruge App på et Android TV.


Havde et lille naivt håb om at jeg blot kunne logge ind med mit id som jeg gør med min yousee app idag.
Men det er fair nok at de vil holde salget af egen maskine trods alt.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 20:31

App til Android og iOS kræver bare at der haves You See TV. Det er kun på Android TV OS at der kræves boks for at den kan bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 16:38
Nu har Rene et LG tv, så det er nok ikke relevant at tale om Android, Android TV eller iOS

Redigeret af miri - 26-September-2017 kl. 16:38
miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu