recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg b6v Ikea tv ophæng?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg b6v Ikea tv ophæng?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lg b6v Ikea tv ophæng?
    Sendt: 24-September-2017 kl. 22:18
Hej

Syntes jeg har læst man ikke kan bruge alle ophæng til b6v?

Kan dette bruges? Vil gerne have mit tv ikke skal hænge i væggen, og kan godt lide denne løsning fra Ikea og et Ikea tv bord ☺️

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/20330599/
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 07:29

Hej.

IKEA skriver på deres hjemmeside 'UPPLEVA vægbeslag til tv er universelle og passer til de fleste tv'er med VESA-ophæng.'

Men LG B6V har deres huller til monteringsbeslag siddende meget langt nede. Så jeg er i tvivl om 2 ting.
Kommer LG B6V til at sidde unaturligt højt, eller kan det justeres nok ned?
Og vil den del af beslaget der skrues ind i VESA hullerne stikke ud for neden?

Jeg ville ringe til IKEAs kundeservice og spørge. Hvis de ikke har svaret, plejer de at undersøge og ringe tilbage.

Hilsen Carsten.

Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 13:49
Tror du de kan tjekke sådan en model? Så kan de da få travlt hehe.. Har godt læst om at det sidder unaturligt lagt nede. Men ja det kan jo være det kommer alt for højt op så.

Syntes det er en fed løsning de har nemlig 😊
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 14:09

Hej.

Vi har et 55" LG B6V. Jeg kan ikke komme helt ind og måle. Men når jeg står med en tommestok skønner jeg at fra skærmens underkant er der ca 9 cm til de nederste huller. Og så 20 cm op til de øverste huller.
Det ved jeg ikke om det kan hjælpe dig?

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 25-September-2017 kl. 14:15
Til top
Fuller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2007
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 14:48
Kan da give de informationer til Ikea så kan det være de kan sige om det kan bruges! ☺️

Tak for hjælpen

Kunne være fedt hvis der var nogle som havde et Ikea tv bord med tilhørende beslag, om de var tilfredse med det ☺️ syntes bare det virker smart
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu