recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lagring af billeder på farten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lagring af billeder på farten

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tovix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tovix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lagring af billeder på farten
    Sendt: 24-September-2017 kl. 23:12
Hej med jer..

Jeg skal på en længere rejse (1md) med en masse vandaktivitet (surfing, snorkling og dykning), hvor jeg planlægger at bruge et GoPro til videooptagelse. I øvrige sammenhænge vil jeg bruge min telefon til stilbilleder. Hvis der optages i rimelig kvalitet bliver SD kortet fyldt op gevaldig hurtigt, hvilket ville betyde at jeg skal have en stor bunke kort for at kunne have en hel måneds aktiviteter. Så det jeg egentlig søger er udstyr, som jeg kan overføre videofiler til uden brug af computer - og derved undgå alle de SD kort til en mindre formue.

Inden jeg smider en masse penge efter noget isenkram, så kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen af jer, som har erfaring med de to nedenstående produkter. Eller andre muligheder for at løse problemet. 

Denne løsning kræver, at jeg også køber en ekstern 2.5" hdd. 



Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 09:08
Jeg havde samme dilemma tidligere på året.

Jeg overførte alt video fra Gopro til min iPad som automatisk uploadede til iCloud. Kræver selvfølgeligt en god forbindelse.

Du kan evt også benytte Gopro egen cloud løsning.-
Til top
Tovix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tovix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 12:36
Hej Lahan,

Det er selvfølgelig en mulighed, problemet for mig ligger i begrænset plads på min telefon - og ikke mindst meget begrænset internet på turen. Så jeg tror desværre ikke den løsning er for mig. Men tak for input. 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu