recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gælder Must carry-forpligtelsen stadigvæk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gælder Must carry-forpligtelsen stadigvæk?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gælder Must carry-forpligtelsen stadigvæk?
    Sendt: 29-September-2017 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det er godt også dyrt, her er prisen Kr.180/måned for Grundpakken.


Nu nævnte jeg bare standardprisen - og du ved godt, at du betaler mindre gennem en forening.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Måske fordi hun ikke ønsker at betale 279,- om måneden?

279!!! Jeg gir 182 for mindste pakke ved Stofa
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:26

Det er godt også dyrt, her er prisen Kr.180/måned for Grundpakken.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Yousee har åbnet for antennestikket! Hvorfor hvis ikke de vil sende TV signal igennem? Det gir da ingen mening


For at få internetforbindelse....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:18
Måske fordi hun ikke ønsker at betale 279,- om måneden?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Yousee har åbnet for antennestikket! Hvorfor hvis ikke de vil sende TV signal igennem? Det gir da ingen mening


Åbnet for internet via antennestikket.

Ok! Men hvorfor så ikke bare bestille den mindste TV pakke?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Yousee har åbnet for antennestikket! Hvorfor hvis ikke de vil sende TV signal igennem? Det gir da ingen mening


Åbnet for internet via antennestikket.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Petey Petey skrev:

  Men jeg har så kylet en chromecast efter hendes tv her til aften, så nu er hun og hendes datter tilfredse.


Hej.

Men hvor længe?

En chromecast kræver internet. Jeg ved ikke hvor hun har sit intenet abonnement. Hos nogle udbydere følger forbruget kalender måneden. Hos andre er det en måneds forbrug fra en forfaldsdag.

Man kan ikke se meget TV på en internet forbindelse med en 25-30 GB begrænsning om måneden.

Hilsen Carsten. 


Hun har internet hos YouSee står der.

Redigeret af lunddal - 29-September-2017 kl. 10:10
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 10:07
Yousee har åbnet for antennestikket! Hvorfor hvis ikke de vil sende TV signal igennem? Det gir da ingen mening
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Petey Petey skrev:

  Men jeg har så kylet en chromecast efter hendes tv her til aften, så nu er hun og hendes datter tilfredse.

Hej.

Men hvor længe?

En chromecast kræver internet. Jeg ved ikke hvor hun har sit intenet abonnement. Hos nogle udbydere følger forbruget kalender måneden. Hos andre er det en måneds forbrug fra en forfaldsdag.

Man kan ikke se meget TV på en internet forbindelse med en 25-30 GB begrænsning om måneden.

Hilsen Carsten. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 06:27
YouSee vil gerne åbne op for antennesignalet - hvis hun vil betale for antennesignalet.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Petey Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Petey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 03:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad betaler hun for sit nuværende trådløse internet med ~30GB data?

Min tanke er at hun betaler mere end hvad en billig ADSL linje koster.


Næppe.  Hun betaler 99 kr for sit abn., der inkluderer nogle timers taletid, hvilket jo blot er et relativt billigt standardabonnement i dag.  Og billigste adsl pt. er umiddelbart Hiper til 199 kr/måned.  Tiden med adsl-linjer med 5-10 mbit i download til 100-120 kr/måned er forbi.  For det havde ellers været fint til hende.

Anyway!  Mens jeg skifter mellem dag- og nattevagter i disse dage og helt glemmer min tråd herinde pga. koks i døgnrytmen, så har hun faktisk bestilt yousee igennem antennestikket, der blev åbnet op med 1 dags varsel.  Yousee vil så stadig ikke åbne op for selve tv-signalet.  Men jeg har så kylet en chromecast efter hendes tv her til aften, så nu er hun og hendes datter tilfredse.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu