recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lorte Streamning Udvalg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lorte Streamning Udvalg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lorte Streamning Udvalg
    Sendt: 26-September-2017 kl. 23:28
Ak

Har jo gennem tiden købt mange film lige fra VHS, laserdisc,DVD til Bluray men vi kun streame nu. Men udvalget er jo totalt ring f.eks. True Romance kan kun fås på Amazon Prime UK så den må jeg ikke se.

Findes der virkelig ikke et sted man kan se alle film jeg ar AppelTV, HBO, AmazonPrime, Netflix, Blockbuster, Viaplay  troede jeg var dække ind men AK


Hilsen Jonas Bojer

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 04:12
Du bliver nødt til at supplere din streaming med køb af Blu-ray og eventuelt noget VOD.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 05:10
Du kan ikke få i både pose og sæk. Hvis man er virkelig filmsamler, så bruger man jo nemt 2.000+ kr/md på blu-rays. Du kan da ikke forvente at få det samme hos Netflix og Amazon. Sådan fungerer verden ikke ;)
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 11:12
Synes heller ikke at udbuddet er specielt godt i DK. Selv om man gerne vil betale pr film er det ofte ikke muligt at finde i en tilpas kvalitet (C-more og Blockbuster er fx ikke godt nok).  

Jeg har så tilgode at prøve iTunes, men eftersom jeg generelt ikke er fan af Apple har jeg hidtil undgået det. Nogen der kan sige noget om deres udbud?
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 13:12
Visse mennesker bliver bare aldrig tilfredse.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Visse mennesker bliver bare aldrig tilfredse.

Det er ikke det det handler om men en af mine ynglings instruktøere er Q T og True Romance er hans 2. film og en af de bedste i mine øjne og den findes ingen steder.

Hilsen Jonas Bojer


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 13:33
1: Det hedder YNDLING.

2: QT instruerede ikke True Romance, men han skrev den da.

Og hvis du er så vild med den, hvorfor så ikke bruge en halvtredser på en Blu-ray?
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 19:41
Der mangler et alternativ til kaleidescape har ikke noget imod deres priser på film. Men deres hardware er ALT for dyrt...

En anden streaming/download mulighed i Bluray kvalitet har jeg ledt efter i flere år.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu