recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - H-3106 startfejl efter fabriksdefault
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

H-3106 startfejl efter fabriksdefault

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Kirsten42 Kirsten42 skrev:

Jeg HAR modtaget den nye boks, som kun ka' blive trådløs via 5GHz-båndet, som min router sæføli IKKE understøtter, pyh, ny router eller ny boks retur.
Du kan også køre den på kablet forbindelse til router, hvis det er en mulighed?

Hvis ikke ombytter Yousee din router uden beregning, så vidt jeg husker?
EDIT: Selvfølgelig kun hvis din nuværende router er fra Yousee Smile

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 30-September-2017 kl. 09:31
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Kirsten42 Kirsten42 skrev:

pyh, ny router eller ny boks retur.

Hej.

Nu ved jag ikke hvor tæt din router står på din Nye boks?
Men det nemmeste og bedste er at forbinde dem med er kabel.

Ellers findes der også andre muligheder for at få 5 Ghz.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 30-September-2017 kl. 09:26
Til top
Kirsten42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-September-2017
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kirsten42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 10:38
Tak for råd om kabel i stedet for trådløs, Det har jeg sæføli brugt for liiige at teste Humax'en, men ikke tale om, at jeg vil ha' omkring 5 km netkabel (eller i hvert fald 5 m) liggende rundt om. Mine TV er fritstående, så det går ikke.

Kender ikke andre muligheder for både at få 2,4 og 5 GHz bånd end i en DUAL band router. (Får fiber ud af stik på væggen fra Dansk Kabel TV til 149 kr. pr. md. for 50 op/50 ned, så jeg ka' ikke flytte modem, kun min router). Jeg har knaldgode - og ikke mindst stabile - antennesignaler via 2,4GHz på hele matriklen, og det bliver ikke dårligere med en 5Ghz router.

Nå, mennøh... jeg har i hvert fald købt router hos førnævnte Dansk Kabel TV og har således ofret et mindre beløb på æstetikkens alter.


Redigeret af Kirsten42 - 30-September-2017 kl. 10:57
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Kirsten42 Kirsten42 skrev:

Kender ikke andre muligheder for både at få 2,4 og 5 GHz bånd end i en DUAL band router. (Får fiber ud af stik på væggen fra Dansk Kabel TV til 149 kr. pr. md. for 50 op/50 ned, så jeg ka' ikke flytte modem, kun min router). Jeg har knaldgode - og ikke mindst stabile - antennesignaler via 2,4GHz på hele matriklen, og det bliver ikke dårligere med en 5Ghz router.

Nå, mennøh... jeg har i hvert fald købt router hos førnævnte Dansk Kabel TV og har således ofret et mindre beløb på æstetikkens alter.
Hm.... Jeg kender ikke lige til den abonnements form Confused
Hvad med Yousee kabel-TV, er det også via fiber?

Den model jeg har er Yousee TV og bredbånd via lokal antenneforening via coax, hvor Yousee leverer modem med router. 
Og med Dansk Kabel TV som teknisk servicepartner (er jo en del af Yousee koncern)

Mvh. JørgenT
Til top
Kirsten42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-September-2017
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kirsten42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Kirsten42 Kirsten42 skrev:

Kender ikke andre muligheder for både at få 2,4 og 5 GHz bånd end i en DUAL band router. (Får fiber ud af stik på væggen fra Dansk Kabel TV til 149 kr. pr. md. for 50 op/50 ned, så jeg ka' ikke flytte modem, kun min router). Jeg har knaldgode - og ikke mindst stabile - antennesignaler via 2,4GHz på hele matriklen, og det bliver ikke dårligere med en 5Ghz router.

Nå, mennøh... jeg har i hvert fald købt router hos førnævnte Dansk Kabel TV og har således ofret et mindre beløb på æstetikkens alter.
Hm.... Jeg kender ikke lige til den abonnements form Confused
Hvad med Yousee kabel-TV, er det også via fiber?

Den model jeg har er Yousee TV og bredbånd via lokal antenneforening via coax, hvor Yousee leverer modem med router. 
Og med Dansk Kabel TV som teknisk servicepartner (er jo en del af Yousee koncern)

Mvh. JørgenT
Hej Jørgen.

Vores antenneforening har aftaler både med YouSee tv og Dansk Kabel TV. YouSee grundpakke koster fx 147 kr. (kabel-tv), og som nævnt koster 50/50 Mbit fiberbredbånd 149 kr. (Højeste hastighed 250/250 Mbit koster 299 kr.) Gode aftaler, synes jeg.

Mvh. Kirsten


Redigeret af Kirsten42 - 30-September-2017 kl. 12:08
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu