recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 11 er fyldt med fejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 11 er fyldt med fejl?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har opdateringen løst "problemet" med at man ikke kan slukke wifi/BT fra kontrolcentret?

Jeps

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Ved dog ikke om det muligvis er Apples valg at det skal være sådan? (har ikke opdateret til IOS 11 endnu og overvejer egentlig at undlade...)
Jeg læste nogle gæt på at det var for at AirPlay, AirDrop osv altid fungerede, men aner ikke om det er korrekt.

Du må læse nogle af de artikler der gennemgår iOS 11 og så beslutte om du ønsker det.

mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har opdateringen løst "problemet" med at man ikke kan slukke wifi/BT fra kontrolcentret?

Ved dog ikke om det muligvis er Apples valg at det skal være sådan? (har ikke opdateret til IOS 11 endnu og overvejer egentlig at undlade...)

Det har ikke hjulpet hos mig. Den afbryder bare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 11:54
Wifi afbryder, med er stadig tændt i indstillinger.

Ved dog ikke om det betyder den er helt slukket, eller bare har afbrudt forbindelsen til router.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Wifi afbryder, med er stadig tændt i indstillinger.

Ved dog ikke om det betyder den er helt slukket, eller bare har afbrudt forbindelsen til router.

Så er den stadig tændt, du har bare afbrudt forbindelsen til den aktuelle forbindelse....
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har opdateringen løst "problemet" med at man ikke kan slukke wifi/BT fra kontrolcentret?

Ved dog ikke om det muligvis er Apples valg at det skal være sådan? (har ikke opdateret til IOS 11 endnu og overvejer egentlig at undlade...)

Det har ikke hjulpet hos mig. Den afbryder bare.
Hos mig forsvinder både wifi og BT ikonet, når jeg slår dem fra.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Prøv at lave et total reset af telefonen så den er som ny og lad være med at indlæs fra backup. 
Indstillinger->Generelt->Nulstil-> Vælg "Slet alt indhold og alle indstillinger"

Det med at apps fryser kan vel også have noget at gøre med at de ikke er opdateret til iOS 11 endnu.


Jeg vil dog allerhelst undgå at genstarte min telefon så jeg mister det hele. Så må vente i spænding og se om noget ændrer sig.

Tror dog ikke det har noget med apps der ikke er iOS 11 kompatible, da jeg primært kun bruger Mail-appen, Facebook, Messenger og Snapchat og de må da være opdateret korrekt?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 13:14
Vil I anbefale at vente med at opdatere tlf til iOS 11? Jeg oplever ingen problemer på iPad efter opdateringen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har opdateringen løst "problemet" med at man ikke kan slukke wifi/BT fra kontrolcentret?

Ved dog ikke om det muligvis er Apples valg at det skal være sådan? (har ikke opdateret til IOS 11 endnu og overvejer egentlig at undlade...)

Det har ikke hjulpet hos mig. Den afbryder bare.
Hos mig forsvinder både wifi og BT ikonet, når jeg slår dem fra.
Også når du efterfølgende går ind i indstillinger, og der tjekker WIFI og Bluetooth? Det gør den ikke hos mig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 13:51
Kunne være fedt at tage OT ud og skrive i en anden tråd. Tak.

Kampus: Jeg fortryder i hvert fald jeg har opdateret. Det hjalp heller ikke at opdatere til 11.0.1 som ellers skulle rette fejl.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Har opdateringen løst "problemet" med at man ikke kan slukke wifi/BT fra kontrolcentret?

Ved dog ikke om det muligvis er Apples valg at det skal være sådan? (har ikke opdateret til IOS 11 endnu og overvejer egentlig at undlade...)

Det har ikke hjulpet hos mig. Den afbryder bare.
Hos mig forsvinder både wifi og BT ikonet, når jeg slår dem fra.
Også når du efterfølgende går ind i indstillinger, og der tjekker WIFI og Bluetooth? Det gør den ikke hos mig.
Hov, næ de er stadig aktive :)
Men det er jeg så ret ligeglad med, da jeg aldrig slår dem fra.
Kan dog godt se at andre kan have udfordringer med det.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Hov, næ de er stadig aktive :)
Men det er jeg så ret ligeglad med, da jeg aldrig slår dem fra.
Kan dog godt se at andre kan have udfordringer med det.
Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 15:36
Har opdateret iPad Air, iPhone 6 og en ny 8, alt spiller som det skal Smile 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu