recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 11 er fyldt med fejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 11 er fyldt med fejl?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:51
iOS 11 på iPhone SE virker fint her.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 23:44
Godt nok mystisk. Men jeg må jo prøve at nulstille telefonen, og se hvad der sker.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 01:18
På min alderende iPhone 6 plus, kører det os bare, har været på siden public beta 1
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 06:34
Her i huset er der 6 stk ios enheder og alle kører uden problemer med ios 11

Den ene Iphone har været med i beta programmet sidste dele og heller ikke haft bøvl.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 08:04
Hej igen.

Må konstatere at en nulstilling ser ud til at virke. Nu virker både Alarm igen og apps kører meget mere flyvende. Har testet i en 10 min. nu så ikke helt sikker. Men meget bedre end før. Troede sådan en opdatering på en Apple enhed var fool-proof, men der er de så ikke helt?

Dog er en lille nulstilling godt nok irriterende. Den har fjernet mit Apple ID fra iMessage og FaceTime og den har bl.a. også fjernet alle mine touch login oplysninger og fjernet adgangskoden. Øv.

Nu skal jeg så til at finde ud af hvad den har fjernet
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 08:18
Forresten: Hvis man siger Indstillinger > Generelt > Nulstil > Slet alt indhold og alle indstillinger

Betragtes det som en “clean install” helt fra bunden?
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Forresten: Hvis man siger Indstillinger > Generelt > Nulstil > Slet alt indhold og alle indstillinger

Betragtes det som en “clean install” helt fra bunden?
Jeps, det giver en blank mobil.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 13:52
OK. Jeg har som sagt lavet en let nulstilling, men det er som om at den har fjernet lidt hist og her, og det irriterer mig, at den fx slår Lokalitetsindstillinger fra ved nogle apps og andre apps gør den ikke. Derudover har det fjernet mit Apple ID ved FaceTime og iMessage, så jeg er sgu lidt forvirret.
 
Jeg kan dog konstatere, at en let nulstilling virkede, og den (telefonen) kører meget mere stabilt nu.
 
Dog overvejer jeg kraftigt at lave en "clean install" da det også må virke på telefonen, hvis en let nulstilling virkede.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 00:37
Har en Iphone 7+ og oplever ingen problemer af nogen som helst art, efter opgraderingen til iOS 11 Wink
//Guldhammer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu