recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 11 er fyldt med fejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 11 er fyldt med fejl?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iOS 11 er fyldt med fejl?
    Sendt: 27-September-2017 kl. 20:11
Hej,

Jeg har en 2 måneder gammel iPhone 6S Plus som jeg fik fra Apple i en forsikringssag. Den kørte super fint med iOS 10 og ret stabilt. Tror aldrig jeg har oplevet et nedbrud på den faktisk, og heller ikke den 6S jeg havde før.

Nu har jeg så opdateret til iOS 11, og sikke en fest!!! Party

Jeg oplever bl.a. ofte:

  • Kan ikke høre noget i telefonen når jeg snakker. Hverken opkaldstonen eller den der snakker.
  • Dem jeg ringer til kan ikke høre mig.
  • Notifikationer kommer ikke frem på skærmen. Jeg kan høre jeg modtager en besked, men den kan ikke ses på skærmen når telefonen er låst.
  • Apps fryser jævnligt og jeg skal vente 30 sekunder, før jeg kan bruge telefonen igen. Apps fryser bl.a. hvis jeg bruger en app, trykker to gange på hjem for at gå ind i en ny app der ligger i baggrunden, og derfra trykker én gang på hjem for at minimere app'en og gå ud på skrivebordet. Her fra hvis jeg trykker på en anden app (eller den samme) så fryser telefonen.
  • Nogle gange ringer jeg pludselig med skjult nummer, selvom jeg ikke har slået det fra.

Sådan har det stået på i tre dage nu. Er der andre end mig der har oplevet lignende? Bemærk, at telefonen kørte som sagt rigtig godt med iOS 10, så jeg må næsten have hentet en dårlig version?

Umiddelbart så tænker jeg da nok, at en iPhone 6S burde kunne klare iOS 11?


*TUD*


Redigeret af Alinity - 27-September-2017 kl. 20:13
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 20:23
Du kan hente IOS 11.01 nu via Update


Redigeret af jugglerq - 27-September-2017 kl. 20:23
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 20:52
Hej,

Jeg opdaterede bare via telefonens softwareopdatering, så fra iOS 10 til 11 og altså ikke en ren fra bunden. Men var ikke klar over der var en 11.0.1. Måske jeg skulle prøve det.

Kan man læse et sted, om 11.0.1 rent faktisk løser de problemer jeg oplever eller om jeg er en ud af flere millioner der har problemet. Jeg tvivler dog når de skriver “bug fixes”

Redigeret af Alinity - 27-September-2017 kl. 21:02
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 22:03
Har du prøvet at udføre en “nulstil alle indstillinger”?
Til top
mobanet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mobanet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 22:49
Jeg oplever præcis de samme problemer med min Iphone 6s. 

Jeg går også bare og venter på en opdatering, som forhåbentlig vil løse disse problemer.

Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 23:29
Jeg er ved at opdatere til 11.0.1 nu, så håber det vil løse problemerne. De skriver jo det vil løse "bug fixes" så man kan kun håbe!
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 23:35
Hejsa,

Blev fejlene løst ?

Mvh. Torben
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2017 kl. 23:39
Jeg er ved at opdatere nu, og skal så i seng, men kan vende tilbage i morgen. Skal nok huske det.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 00:06
Nå, jeg testede lige alligevel, og umiddelbart ser det ikke ud til at løse nogen problemer. Apps fryser stadig når man skifter mellem dem.

Hvad er det dog for noget L**T! Dead
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 09:10
Har en 6plus og ingen problemer af nogen som helst art, efter opgraderingen til iOS 11 Wink
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 10:29
Heller ingen problemer her
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 10:40
Har opdateringen løst "problemet" med at man ikke kan slukke wifi/BT fra kontrolcentret?

Ved dog ikke om det muligvis er Apples valg at det skal være sådan? (har ikke opdateret til IOS 11 endnu og overvejer egentlig at undlade...)



Redigeret af thor-thor - 28-September-2017 kl. 10:42
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu