recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shield som ene platform
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shield som ene platform

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Shield som ene platform
    Sendt: 28-September-2017 kl. 21:44
Jeg havde egentlig bestilt det nye Apple tv, men i sit nuværende stadie syntes jeg ikke den attraktiv.
Jeg bor i et Apple hjem, men bruger eks aldrig AirPlay. Spiller alt musik på Sonos.

Shielden er interessant da den har yousee app, men jeg web helt væk ift mulige apps og andre muligheder, så håner nogen vil svare her.
Da jeg har Sonos vil jeg høre om den kan konvertere et dts spor til Dolby som Apple tv kan?
Er der kommet TV2 play, hbo og min bio?

Jeg har Sonos som sagt og findes der noget app til det via shield? Ellers har jeg en del Philips hue som også kunne være interessant.
Regner med at bruge Plex en del såfremt dts kan konverteres.

Det skal bruges som eneste platform, så jeg har brug for overstående. Den har vidst chromecast, så der ihvertfald kan streames fra mobil såfremt der ikke er en app.

Er der filmleje og køb og herunder 4k/hdr?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2017 kl. 22:25

Det er helt rigtigt at på Shield kan der Downloades You See's Film og TV App til Android TV OS, men det kræver at man udover abonement på TV fra You See, også skal have en TV boks for at kunne bruge App'en.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 16:25
Plex konvertere til det din receiver kan klare. Om det er lpcm eller dolby. Kender ikke Sonos med deres formater. Ja Google Play film har 4k med hdr. Har jeg læst. Har dog ikke selv 4k tv, så har ikke prøvet det. Og som radiomanden skriver så kræver Yousee en boks for at få lov til at bruge App'en på Shield. HBO og tv2 er stadig desværre kun på Chromecast. Men det klare shielden os
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu