recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transformers the last knight
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transformers the last knight

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Transformers the last knight
    Sendt: 29-September-2017 kl. 11:31
Hej alle

Man kan altid diskutere hvorvidt man kan lide ovenstående film eller ej, men som samler, så er den vel næsten et "must have" i samlingen.

Jeg forstår således på ingen måde udgivelsesdatoerne:

Amazon.com: Her er den udkommet!?

hopper vi så på amazon.co.uk: så venter vi lige til d. 30/10

Men det bliver endnu bedre med cdon.dk: 9. november

Jeg har før set, at man kan købe en film en uges tid før på amazon.co.uk end i DK - men nu taler vi altså næsten 1½ måned... Det er sgu til at "gå ud og hoppe i en spand over"...

Eller også har jeg bare aldrig været opmærksom på det før nu.



Redigeret af Bravo - 29-September-2017 kl. 11:41
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 11:34
Har den gået i Biffen endnu? US har jo premiere på film længe før os, og derfor release på DVD skiver tidligere. Derfor er der regions koder.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har den gået i Biffen endnu? US har jo premiere på film længe før os, og derfor release på DVD skiver tidligere. Derfor er der regions koder.
Ja da - for længe siden...
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 11:42
De har skam altid fået filmene før os, derovre i USA. At mange film efterhånden udgives på samme tid er det, der er nyt.

The Last Knight er udgivet af Paramount og derfor med al sandsynlighed regionsfri. Jeg havde min afspiller indstillet til region A forleden, da jeg så den horrible film, så jeg vil ikke 100% bekræfte det, da Paramount og Warner ikke længere er garant for regionsfrie udgivelser.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har den gået i Biffen endnu? US har jo premiere på film længe før os, og derfor release på DVD skiver tidligere. Derfor er der regions koder.


De fleste blockbuster-film har stort set premiere samtidigt i det meste af verden - inkl. den nævnte film.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

De har skam altid fået filmene før os, derovre i USA. At mange film efterhånden udgives på samme tid er det, der er nyt.


I biografen har samtidig release været her i en del år efterhånden. Selv den første Transformers fra 2007 havde premiere i DK samtidigt med USA.

Redigeret af lunddal - 29-September-2017 kl. 11:50
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

De har skam altid fået filmene før os, derovre i USA. At mange film efterhånden udgives på samme tid er det, der er nyt.

The Last Knight er udgivet af Paramount og derfor med al sandsynlighed regionsfri. Jeg havde min afspiller indstillet til region A forleden, da jeg så den horrible film, så jeg vil ikke 100% bekræfte det, da Paramount og Warner ikke længere er garant for regionsfrie udgivelser.

men 1½ måned alligevel...
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 13:39
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Her står, den er på lager?


Men der står også: Release 09.11.2017
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 13:54
Ja.. tænkte det var en fejl
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 00:46
Wonder Woman har været ude i USA i snart en måned. Vi skal vente til midten af okober. Jeg tror vi efterhånden skal være glade for, at vi overhovedet stadig får lov at købe film på BD. Det har streaming jo så godt som slået ihjel.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 01:58
Ingen Transformers uden Megan Fox
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu