recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisfald på Iphone 7?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisfald på Iphone 7?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Prisfald på Iphone 7?
    Sendt: 29-September-2017 kl. 11:56
Et spørgsmål.
Overvejer at opgradere på telefonen...
Har overvejet en IP 7 (da jeg synes at der er for lidt nyt i IP 8, til at berettige prisforskellen)
Men havde forventet et prisfald efter introduktionen af IP 8. 
 Ved godt at Apple selv har sænket priserne, men synes ikke rigtigt at de generelle IP 7 priser er faldet (endnu)??

Plejer priserne ikke at falde stort set det samme, når den nye model kommer, eller skal man bare have lidt tålmodighed?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 12:20

Hej.

ElGiganten havde iPhone 7 med 32 GB på åbningstilbud i Tilst kl 7 i morges til 3999 kr:


Da Elgiganten for en måned siden gen åbnede på Frederilsberg havde havde de samme pris. Og den pris  matchede Power, men kun på Frederiksberg.

Jeg købte en iPhone 7 med 128 GB Ram på Frederiksberg til min søster. Den kom ned i 3100 kr da hun samtidigt skiftede til Yousee.

Hilsen Carsten.

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 14:38
Er desværre ikke lige i nærheden af Tilst...

Men  det generelle prisniveau for IP 7 må vel også komme lidt ned...


Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 15:58

Hej.

Mit bedste gæt er, at den næste mulighed for at stå 4-6 timer i kø for at få en billig iPhone 7 bliver når Power snart åbner i Kongens Lyngby.

Hilsen Carsten.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 17:20
Nu undgår jeg helst at stå i kø i længere tid ad gangenWink

Mit spm. gik egentlig på at det generelle prisniveau så vidt jeg kan se har ligget omkring 4700,- for IP 7 32Gb. Både før og efter at Apples priser blev sænket (da IP 8 ankom)....

Synes at den gamle model plejer at se et generelt prisfald med det samme....
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Nu undgår jeg helst at stå i kø i længere tid ad gangenWink

Mit spm. gik egentlig på at det generelle prisniveau så vidt jeg kan se har ligget omkring 4700,- for IP 7 32Gb. Både før og efter at Apples priser blev sænket (da IP 8 ankom)....

Synes at den gamle model plejer at se et generelt prisfald med det samme....
Måske, men de har jo valgt at holde hele rækken fra SE i live, så der er SE, 6s, 7 og 8 at vælge imellem.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 21:31
Det kommer helt og holdent an på hvordan Apple positionerer deres ting. som udgangspunkt så jo, så skulle priserne falde ved intro af iphone 8 som kører som direkte afløser til 7'eren. Men afhængig af teknologi kan det være alt fra 500 til 1500 de nedsætter tingene. Det virker til at det ikke er sat så meget ned i denne ombæring.
Slagtilbud vil der altid være nogle af, de har intet med generelle nedsættelser at gøre.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 09:19
Hvis du ikke er bundet op til Apple så kan Huawei Mate 9 pro fåes til næsten ingen penge hos fx Callme..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu