recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad hører du af musik i dag. ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad hører du af musik i dag. ?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
poulsen48 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poulsen48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad hører du af musik i dag. ?
    Sendt: 29-September-2017 kl. 23:26
Som overskriften siger, Hvad høre du af musik i dag. ?.

Jeg selv elsker rock og instrumental musik :-) 

og dog kender jeg ikke så meget til det instrumentale musik. Men kender Lindsey Styrling, :-)

Kan anbefale Crystalize og Roundtable og The Arena :-) Det er nok mine 3 ynglings med hende :-)

Men hvad findes der ellers der ude. Hvad ville i anbefale ? :-)



//Poulsen48
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 23:34
Jeg går nok mest i kategorien popmusik. Ikke mindst fordi min foretrukne kilde er DR P3.

Ellers spænder det over alt fra AC/DC over DAD, via Rick Astley til Infected mushroom, Scooter, ender i Benal og en del dansk hiphop.

Det meste af tiden lytter jeg til musik fra de sidste 5 år, men ind i mellem ryger der noget af ovennævnte på.

Infected mushroom var fedt at høre på Dali Megaline.......


Klaus


Redigeret af KlausDM - 29-September-2017 kl. 23:35
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
poulsen48 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poulsen48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 23:38
#1 Tak for indputs :-D 

Ville da klart høre det igennem du anbefaler. Jeg selv kender til ACDC og DAD :-) 

Ved de andre grupper du nævner, har du så nogle sange, du kan sige at de er de bedste. ?. :-D 
//Poulsen48
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2017 kl. 23:49
Infected Mushroom, Converting vegetarians, ikke kun nummeret, men også dobbelt CD'en.

AC/DC, She's got the jack, Back in black, T.N.T.

Scooter, klart Bramfeld, Ramp (the logical song) og Nessaja

DAD - alt :-)

Rick Astley er et trip tilbage til min ungdom i 80'erne...

Benal, Uh babe har fanget mig helt vildt. Resten af albummet er også ret okay :-)

Hiphop: Malk de koijn, Marc Johnson, Per Vers...

Klaus


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
poulsen48 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poulsen48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Infected Mushroom, Converting vegetarians, ikke kun nummeret, men også dobbelt CD'en.

AC/DC, She's got the jack, Back in black, T.N.T.

Scooter, klart Bramfeld, Ramp (the logical song) og Nessaja

DAD - alt :-)

Rick Astley er et trip tilbage til min ungdom i 80'erne...

Benal, Uh babe har fanget mig helt vildt. Resten af albummet er også ret okay :-)

Hiphop: Malk de koijn, Marc Johnson, Per Vers...

Klaus



Tak. :-D 
//Poulsen48
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 00:49
U2s nye nummer
Det er sådan en dejlig positiv sang
Til top
poulsen48 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-September-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poulsen48 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 00:55
Oprindeligt skrevet af -Henrik- -Henrik- skrev:

U2s nye nummer
Det er sådan en dejlig positiv sang

Fedt Vidste ikke de havde lavet nyt. :-D 

Hvad hedder det nye nummer ?. :-D 
//Poulsen48
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 09:42
Jeg siger aldrig nej til godt popmusik. Men er dog mest til Roxette, DAD, ja hører stadig det gode gamle eurodance, Marie Kay. Jeg hører alt. Selv klassisk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 09:43
Det hotteste lige nu er Misen & Backhausen, lækker dansk musik med jazz’ede brasilianske undertoner. Harmonika er et fremtrædende instrument.

Ellers er favoritterne Dire Straits, Mark Knopfler, Lars HUG, Jette Torp, Tina Dickow
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er godt klaret med alle de grammatikfejl i sådan en kort overskrift.


Tror du finder flere ligesindede på Nationen på EB end her. Kunne du ikke smutte derover og få afløb for din smålighed istedet for at ødelægge et godt forum her?

On topic:
@OP: Du skriver rock. Du skriver instrumental. Måske kunne Mogwai være noget? Det er godt nok post-rock, men det er rigtig lækkert, og de har en del lange instrumentale numre. Prøv f.eks. deres nye album, og første singlen “Coolverine”
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 10:21
Pt er det mest Jakob Dinesen

Ed Shaarons ældre plade og af en eller anden grund Brad Paisley (country).

Men ellers lyttes der aldrig uden der kommer et eller andet ac dc på. Dirty deeds, done dirt cheap - its a long way to the top skal altid lige massere anlægget:)
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 12:25
Joe satriani ,Van halen zz top . Jeff Beck Robben Ford the Kentucky headhunters iron Maiden
Johnny Madsen ... Osv osv

Mvh Michael

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu