recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forummet er blevet opdateret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forummet er blevet opdateret

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 22:08
Hej

Først tak for opdateringen.

Men jeg har lige skrvet i denne tråd:


Det ene link er klikbart, men det andet ikke?

Jeg har brugt en PC med Win 10 i 64 bit og den nyeste Chrome Browser.

Hilsen carsten.


Redigeret af csell - 01-Oktober-2017 kl. 22:09
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 23:16
Cool, men hvornår kan man uploade billeder uden alt muligt fikumdik?
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 11:56
Klikbare link virker ikke for mig Cry
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 12:44
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 13:02
Det er smart først at trykke på blå knap øverst i det indlæg man vil linke til
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det du lavede i denne tråd virker da. http://forum.recordere.dk/afspille-musik-fra-usb-ngle_topic152790_post1537833.html#1537833

Ja, men det er lavet på den gamle måde.
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 13:36
Hey

Jeg er en kæmpe fan af dette site og dette forum, men har altid undret mig over en ting, som andre måske synes er godt og fint for dem.. Det er når man i forum, vælger et emne / et spørgsmål i forum, så begynder den altid i bunden med sidst ankomne svar.. 
Igen, nogen synes det sikkert er en god ting, men personligt ville jeg da helst have at den begyndte med allerførste post fra starten på side 1, og så kunne man selv vælge hvilke side man eller svar man ville læse...

Bare min mening...

Ellers THUMPS up, og keep on the good work..  :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Hey

Jeg er en kæmpe fan af dette site og dette forum, men har altid undret mig over en ting, som andre måske synes er godt og fint for dem.. Det er når man i forum, vælger et emne / et spørgsmål i forum, så begynder den altid i bunden med sidst ankomne svar.. 
Igen, nogen synes det sikkert er en god ting, men personligt ville jeg da helst have at den begyndte med allerførste post fra starten på side 1, og så kunne man selv vælge hvilke side man eller svar man ville læse...

Bare min mening...

Ellers THUMPS up, og keep on the good work..  :)

Nu er vi flere der har brokket os over at forum sw IKKE husker hvor langt man har læst. Det er endeligt lykkedes nu med opdateringen, ihvertfald fra iPad Air med iOS11. Så det skal ikke ændres!
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Nu er vi flere der har brokket os over at forum sw IKKE husker hvor langt man har læst. Det er endeligt lykkedes nu med opdateringen, ihvertfald fra iPad Air med iOS11. Så det skal ikke ændres!

Kunne man så ikke lave det som en slags valg mulighed under indstillinger eller sådan??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:25

Ser også ud til at virke på Android, nu kommer den sidste side, og ikke den første når tråden åbnes.

Redigeret af Radiomanden - 02-Oktober-2017 kl. 14:25
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Nu er vi flere der har brokket os over at forum sw IKKE husker hvor langt man har læst. Det er endeligt lykkedes nu med opdateringen, ihvertfald fra iPad Air med iOS11. Så det skal ikke ændres!


Kunne man så ikke lave det som en slags valg mulighed under indstillinger eller sådan??

Hvis du trykker på trådens overskrift, får du tråden fra starten
Til top
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Hvis du trykker på trådens overskrift, får du tråden fra starten

Nej, ikke her...

Altså, jeg logger først på recordere.dk, og på den forside trykker jeg på det forum-emne, som jeg vil læse om.. Og den sidste side dukker frem...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu