recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forummet er blevet opdateret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forummet er blevet opdateret

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:34
OBS!

Der er noget helt galt. Siderne loades ikke som de skal. Får kvarte sider, hvis jeg overhovedet får nogen. Refresh hjælper ikke.

iOS 11 på Ipad Air
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

 
Hvis du trykker på trådens overskrift, får du tråden fra starten


Nej, ikke her...

Altså, jeg logger først på recordere.dk, og på den forside trykker jeg på det forum-emne, som jeg vil læse om.. Og den sidste side dukker frem...

Fra tlf?
Bruger Klassisk Visning (skiftes nede i bunden af forum forside)

Ind i forum emnet

Når jeg trykker på en tråd overskrift i venstre side, får jeg starten af tråden

Og det samme virker i Mobil Visning

Redigeret af Kampus - 02-Oktober-2017 kl. 14:46
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Hey

Jeg er en kæmpe fan af dette site og dette forum, men har altid undret mig over en ting, som andre måske synes er godt og fint for dem.. Det er når man i forum, vælger et emne / et spørgsmål i forum, så begynder den altid i bunden med sidst ankomne svar.. 

Bare min mening...

Ellers THUMPS up, og keep on the good work..  :)

Det er så vidt jeg husker en indstilling du kan sætte i din profil. Altså om du vil læse seneste svar først eller sidst.  
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Hey

Jeg er en kæmpe fan af dette site og dette forum, men har altid undret mig over en ting, som andre måske synes er godt og fint for dem.. Det er når man i forum, vælger et emne / et spørgsmål i forum, så begynder den altid i bunden med sidst ankomne svar.. 

Bare min mening...

Ellers THUMPS up, og keep on the good work..  :)

Det er så vidt jeg husker en indstilling du kan sætte i din profil. Altså om du vil læse seneste svar først eller sidst.  
Nej!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

OBS!

Der er noget helt galt. Siderne loades ikke som de skal. Får kvarte sider, hvis jeg overhovedet får nogen. Refresh hjælper ikke.

iOS 11 på Ipad Air

Opdaterede til iOS 11.01, som tilsyneladende har løst problemet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 19:26
Det er nu nok nærmere dét at du har genstartet iPad'en, som har løst problemet. iOS 11 er noget buggy når det kommer til Safari.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2017 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Det er nu nok nærmere dét at du har genstartet iPad'en, som har løst problemet. iOS 11 er noget buggy når det kommer til Safari.

Jeg har ikke genstartet den, kun lagt den nye sw på
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 00:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Det er nu nok nærmere dét at du har genstartet iPad'en, som har løst problemet. iOS 11 er noget buggy når det kommer til Safari.

Jeg har ikke genstartet den, kun lagt den nye sw på


Øh duuuuh......du kan ikke ligge 11.01 på, uden din iPad genstarter!

M.v.h.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 03:38
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Hey

Jeg er en kæmpe fan af dette site og dette forum, men har altid undret mig over en ting, som andre måske synes er godt og fint for dem.. Det er når man i forum, vælger et emne / et spørgsmål i forum, så begynder den altid i bunden med sidst ankomne svar.. 
Igen, nogen synes det sikkert er en god ting, men personligt ville jeg da helst have at den begyndte med allerførste post fra starten på side 1, og så kunne man selv vælge hvilke side man eller svar man ville læse...

Bare min mening...

Ellers THUMPS up, og keep on the good work..  :)


Over det første indlæg (på side 1) står der Besked. Ved siden af er der en lille gul pil. Tryk på den, og tråden bliver sorteret i korrekt rækkefølge.

Edit: Der står besked; ikke emne som først skrevet. Jeg var vist ikke helt vågen...

Redigeret af kaizer - 03-Oktober-2017 kl. 03:39
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 07:20
Forbedret visning ved iOS var meget velkommen på en iPhone 7 Plus. Det hele er ikke så stort og er meget mere overskueligt. Fed opdatering
          
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Det er nu nok nærmere dét at du har genstartet iPad'en, som har løst problemet. iOS 11 er noget buggy når det kommer til Safari.
Nej problemet er ikke løst. Jeg har en ubrugelig iPad nu. Kan man ikke gå tilbage til iOS 10.03, som virkede perfekt?


Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 09:46
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Det er nu nok nærmere dét at du har genstartet iPad'en, som har løst problemet. iOS 11 er noget buggy når det kommer til Safari.

Jeg har ikke genstartet den, kun lagt den nye sw på


Øh duuuuh......du kan ikke ligge 11.01 på, uden din iPad genstarter!

M.v.h.
Øh duuuuh.....jeg ligger ikke på noget. Og den genstarter selv når jeg LÆGGER 11.01 på LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu