recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forummet er blevet opdateret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forummet er blevet opdateret

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 18:42
Hej alle.

En af vores brugere opdagede, at man ikke kunne uploade i det nye forum. Det beklager vi - Vi har fikset problemet.

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det ved jeg faktisk ikke om der gør. jeg har ledt efter et brugbart program til at brænde en CD og DVD, og det findes ikke engang, så tvivler på der findes andre Browsere Confused
Vil du brænde CD/DVD fra iPad? LOL
Nå pyt, mener der var noget der hedder Toast til Mac, men ikke noget jeg gør i.

IPad browsere:

Heller ikke noget jeg har prøvet. Smile

Mvh. JørgenT
Ja hvorfor ikke LOL
Nej jeg har efterhånden så mange problemer med Apple udstyr, så jeg blander dem sammen Cry
Toast til Mac er da noget skrammel ware. Den begyndte at analysere min computer, mens en fiktiv person chattede med mig. Og til sidst bad den om min mail addresse: Findes der virkelig ikke et seriøst brænder program til Mac?

For at ingen skal få ondt et vist sted, er det mine egne CD'er jeg vil ha kopier af til at ha i bilen.


Redigeret af Kampus - 04-Oktober-2017 kl. 16:49
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 17:37
@ Kampus.
Har du ikke mulighed for at ligge dem på en USB stik og så afspille dem i bilen .
Det er kun et forslag.
Mvh.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 20:56
Efter opdatering af siden er det blevet så småt på min mobil at det næsten er ulæseligt??
Har prøvet og sætte tekststørrelse op i indstillinger men så bliver andre sider meget store i teksten!!
Er der en løsning på det??
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 21:30
Du må dig en ordentlig mobiltelefon.

Her er der ingen problemer på hverken min eller fruens mobiler. Tværtimod ser det nu bedre ud i mobilvisning.

M.v.h.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 21:33
Det var da en mulighed:)
Men mon det hjælper har en Samsung s7.

Men det er lige før luppen skal frem!!

Redigeret af jan203 - 04-Oktober-2017 kl. 21:34
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@ Kampus.
Har du ikke mulighed for at ligge dem på en USB stik og så afspille dem i bilen .
Det er kun et forslag.
Mvh.

Nej min bilradio er for gammel, så kun CD ingen usb. Til gengæld lyder den bedre end så mange andre
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det ved jeg faktisk ikke om der gør. jeg har ledt efter et brugbart program til at brænde en CD og DVD, og det findes ikke engang


https://support.apple.com/kb/PH25179?viewlocale=en_US&locale=en_US


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu