recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - coax boks versus kobber boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

coax boks versus kobber boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: coax boks versus kobber boks
    Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Musik på en TV og Film boks, totalt latterligt, men der forlyder at det desværre kommer på et tidspunkt.


Det lyder godt...ser frem til det. Fint ikke at være tvunget til
at streame fra alle mulige forskellige enheder
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 19:59

Musik på en TV og Film boks, totalt latterligt, men der forlyder at det desværre kommer på et tidspunkt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 19:54
Min er jo også en humax box...så der også var adgang
til yousee music og egne playlister osv. via DSL boksen..den
mulighed ville jeg også rigtig gerne ha' via min coax boks
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 18:39

Derudover, jo grundet det er DSL har man der heller ikke mange kanaler i HD, og der er extra betaling for det, så alt i alt en dårligere platform. På Humax boksen fås der også HBO og C More, enten som tilkøb eller via de ældre Bredbånds abonementer (C More). Fås også ved tilkøb.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af perf perf skrev:

hej,

jeg har den ny boks fra you see som er tilsluttet coax. Jeg har bredbånd, mobil og den store tvpakke fra you see.

Forleden så jeg youseeboksen / TDC boksen koblet op via internet/kobber.

Det undrede mig at på den boks var der under apps bla. musik og HBO mens
jeg kun har radio og netflix under apps.

Er der nogen forklaring på hvorfor det er sådan ?

mvh

Måske fordi YouSee og tidligere TDC stadig ikke har samme programudbud, selv om selskaberne er blevet sammenlagt? Hvad angår TV-kanaler, så er der stadig forskel. Kan ikke lige forklare det bedre, desværre...
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 17:40
hej,

jeg har den ny boks fra you see som er tilsluttet coax. Jeg har bredbånd, mobil og den store tvpakke fra you see.

Forleden så jeg youseeboksen / TDC boksen koblet op via internet/kobber.

Det undrede mig at på den boks var der under apps bla. musik og HBO mens
jeg kun har radio og netflix under apps.

Er der nogen forklaring på hvorfor det er sådan ?

mvh
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu