recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming problemer med Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming problemer med Netflix

 Besvar Besvar Side  <1234>
Afstemningsspørgsmål: Hvor mange problemer med billede kvalitet på Netflix
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
14 [36,84%]
24 [63,16%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 22:57
oplever også problemer med netflix som falder tilbage til sd

streamer via kablet sony tv netflix app på tv
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

AppleTV Flere gange stopper den helt, så kommer den blå ring frem og den henter og henter. RIGTIG tit ( flere gange iløbet af 45 min) der bliver billedekvaliteten simpelthen så ringe, and man tror man er tilbage i de glade 80'er
Det er KUN på Netflix jeg har problemet.
Min ATV er kablet
Har resat alt, fra Router til ATV og geninstalleret Netflix App. intet har hjulpet


Har præcis samme problem og har haft det i et godt stykke tid nu.
Har haft kontaktet Netflix som siger at problemet må ligge hos min internet udbyder Stofa.
Har så haft fat i Stofa som ligefrem mener det er min Apple TV der er defekt, til trods for at alt andet virker helt fint Angry

Er ved at være pænt træt af det.

Hvilken internetudbyder har i andre?


Redigeret af Giffel - 03-Oktober-2017 kl. 23:23

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 23:48
Jeg har fibia og der er intet i vejen hos dem. Men på avforums er der massere andre der har sammen problem
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 01:09
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

AppleTV Flere gange stopper den helt, så kommer den blå ring frem og den henter og henter. RIGTIG tit ( flere gange iløbet af 45 min) der bliver billedekvaliteten simpelthen så ringe, and man tror man er tilbage i de glade 80'er
Det er KUN på Netflix jeg har problemet.
Min ATV er kablet
Har resat alt, fra Router til ATV og geninstalleret Netflix App. intet har hjulpet


Har præcis samme problem og har haft det i et godt stykke tid nu.
Har haft kontaktet Netflix som siger at problemet må ligge hos min internet udbyder Stofa.
Har så haft fat i Stofa som ligefrem mener det er min Apple TV der er defekt, til trods for at alt andet virker helt fint Angry

Er ved at være pænt træt af det.

Jeg har WAOO
Sjovt som alt andet er fejlen, og ikke deres APP, når ALT andet rent faktisk virker...
Hvilken internetudbyder har i andre?

Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 08:26
Hej
Jeg har ingen problemer Netflix køre stabilt. Have tidligere et problem da jeg kørte det over wifi på mit Panasonic tv i soveværelse, da jeg satte kabel til for svandt dette problem og virker stabil også der.
Så de af jer der har problemer ser i så Netflix over Wifi eller kabel. Er det Wifi så er fejlen nok der.
Jeg har Stofa kable, an-tv Aalborg

Mvh jan
Mvh Jan B
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

Hej
Jeg har ingen problemer Netflix køre stabilt. Have tidligere et problem da jeg kørte det over wifi på mit Panasonic tv i soveværelse, da jeg satte kabel til for svandt dette problem og virker stabil også der.
Så de af jer der har problemer ser i så Netflix over Wifi eller kabel. Er det Wifi så er fejlen nok der.
Jeg har Stofa kable, an-tv Aalborg

Mvh jan


Har prøvet begge dele og det gør desværre ingen forskel her Cry

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 12:03
Kan ikke sige at vi har de store problemer, vi ser både på "smart" tv (netkabel direkte i røven) og via app på en blu-ray afspiller (wifi), og billedkvaliteten er fin her i HD.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 12:48
Har en 30/3 forbindelse via Fullrate, og jeg oplever ingen problemer med Netflix via Chromecast eller 4K-indhold på Netflix via min LG OLED.

Bruger I VPN? Kører I med statiske IP-adresser på jeres enheder?
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har en 30/3 forbindelse via Fullrate, og jeg oplever ingen problemer med Netflix via Chromecast eller 4K-indhold på Netflix via min LG OLED.

Bruger I VPN? Kører I med statiske IP-adresser på jeres enheder?


Jeg har statisk ip og haft det i lang tid, problemerne med Netflix er først opstået senere.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har en 30/3 forbindelse via Fullrate, og jeg oplever ingen problemer med Netflix via Chromecast eller 4K-indhold på Netflix via min LG OLED.

Bruger I VPN? Kører I med statiske IP-adresser på jeres enheder?


Jeg har statisk ip og haft det i lang tid, problemerne med Netflix er først opstået senere.
Jeg har erfaret at, det begyndte for en til to mdr. siden. rundt omkring lille danmark og her

Redigeret af T-Duck - 04-Oktober-2017 kl. 12:59
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har en 30/3 forbindelse via Fullrate, og jeg oplever ingen problemer med Netflix via Chromecast eller 4K-indhold på Netflix via min LG OLED.

Bruger I VPN? Kører I med statiske IP-adresser på jeres enheder?


Jeg har statisk ip og haft det i lang tid, problemerne med Netflix er først opstået senere.
Jeg har erfaret at, det begyndte for en til to mdr. siden. rundt omkring lille danmark og her


Ja det passer meget godt.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Har en 30/3 forbindelse via Fullrate, og jeg oplever ingen problemer med Netflix via Chromecast eller 4K-indhold på Netflix via min LG OLED.

Bruger I VPN? Kører I med statiske IP-adresser på jeres enheder?


Jeg har statisk ip og haft det i lang tid, problemerne med Netflix er først opstået senere.
Jeg har erfaret at, det begyndte for en til to mdr. siden. rundt omkring lille danmark og her


Ja det passer meget godt.
Det er sjovt de så siger det er vors udbyder skyld. Men Fibia kunne fortæller at i nat og den 23. opdatere netflix deres server på fibia's netværk.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu