recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - *LØST*iPad crasher i Safari med iOS 11.01
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

*LØST*iPad crasher i Safari med iOS 11.01

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: *LØST*iPad crasher i Safari med iOS 11.01
    Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 09:56
Min iPad Air er totalt ubrugelig i Safari. DET ER ISÆR PÅ DETTE SITE DEN NÆGTER AT LOADE SIDER!

Kan der lægges ældre SW på igen, 10.03 kørte jo fint?



Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 20:40
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 11:27
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 12:58
Jeg har vist ingen backup til iPad. Det er sjældent den er sat til Macbook'en. Jeg har lige haft iPhonen sat til, hvor den ber om opdatering. Og det tør jeg da ikke med de issues jeg har på iPad Confused
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 13:28
Hvor er Airplay symbolet blevet af? Svipe opad på skærm gir en masse hjemmesider der har været åbnet + felter med værktøjer, men som sagt ingen Airplay Confused
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 14:31
Jeg tror seriøst aldrig jeg har set én bruger have så mange problemer med Apple-udstyr, som Kampus

Swipe op - find musikafspilleren - tryk på øverste højre hjørne for at få adgang til AirPlay.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 14:35
Mht. Safari, så prøv at nulstille netværksindstillingerne og se om det hjælper. For mig ser det ud til, at Safari dør når den loader siderne, dvs. at den går i stå. Du kunne også - bare fordi - slette cookies og cache.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg tror seriøst aldrig jeg har set én bruger have så mange problemer med Apple-udstyr, som Kampus

Swipe op - find musikafspilleren - tryk på øverste højre hjørne for at få adgang til AirPlay.
Det er bare ikke konstrueret til mig LOL
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Mht. Safari, så prøv at nulstille netværksindstillingerne og se om det hjælper. For mig ser det ud til, at Safari dør når den loader siderne, dvs. at den går i stå. Du kunne også - bare fordi - slette cookies og cache.
Netværksindstillinger slettet. Virker Safari nu? Nej


Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 14:47
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Mht. Safari, så prøv at nulstille netværksindstillingerne og se om det hjælper. For mig ser det ud til, at Safari dør når den loader siderne, dvs. at den går i stå. Du kunne også - bare fordi - slette cookies og cache.
Netværksindstillinger slettet. Virker Safari nu? Nej
Fik da lige slettet al historikkenLOL
 
Kan sgu ik få det til at virke. Hvordan slettes cookies og cache?Confused


Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 15:52
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 16:25
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 16:42
Det er jo lige sådan jeg har gjort på iPad ikke iPhone 

Men Safari er altså helt hysterisk nu. Sikker på der ikke er noget galt med den her side efter opdateringen?


Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 16:43
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 16:53
Jeg oplever det samme som Kampus.

Og ikke kun på recordere. Håber der kommer en opdatering, der kam fikse det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu