recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CI+ modul bagudkompatibilitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CI+ modul bagudkompatibilitet

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af denmike denmike skrev:

Det lyder som om, at jeg kan være heldig, at et CI+ CAM virker i mit gamle fjernsyn (men det er ikke garanteret).

Så er der den anden vej: Kan nogen oplyse, at de bruger et Boxer CI CAM i et fjernsyn, som understøtter DVB-T2 og kan modtage/dekryptere HD kanalerne?

Alle salgssteder siger "For at virke med Boxers HD-kanaler er det vigtigt at tv'et har DVB-T2 og understøtter CI+."; men det virker som om det er direkte fra Boxer's PR-materiale..

Jeg har et Boxer ikke CI+ modul og det virker også med HDTV kanalerne. Det var også påkrævet en overgang, men de har droppet CI+ kravet igen. Dengang fik jeg at vide at det var indtil videre. Dermed kan man ikke garantere, at de ikke begynder på det igen, og sikkert derfor de dækker sig ind med den tekst. Foretrækker også ikke CI+ modul, det virker også hurtigere ved kanalskifte end CI+ i hvert fald hos mig.


Redigeret af digitalt.tv - 04-Oktober-2017 kl. 11:34
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Det var også påkrævet en overgang, men de har droppet CI+ kravet igen. Dengang fik jeg at vide at det var indtil videre. Dermed kan man ikke garantere, at de ikke begynder på det igen, og sikkert derfor de dækker sig ind med den tekst. Foretrækker også ikke CI+ modul, det virker også hurtigere ved kanalskifte end CI+ i hvert fald hos mig.

Mange tak for info. Det er klart, at det kun virker så længe Boxer synes det skal virke.

Mht kanalskift og hastighed, så er det en vigtig faktor, så tak for at nævne det også!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu