recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal du se Blade Runner 2049?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal du se Blade Runner 2049?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 21:15
Er lige kommet hjem efter at ha set den i Fotorama i Viborg. Synes helt klart at det er én værdig efterfølger. Super fedt mørkt univers, flot flot lavet. Har lidt svær ved at vurdere den, er heller ikke helt oppe og ringe over den, men skal bestemt se den igen. Tror det er én film, som vinder ved et gensyn, som Prometheus gjorde. 4/6 herfra nu, som måske bliver til 5/6 ved et gensyn. Klart én film som skal ses på det store lærred.
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 18:25
Skal man se den i iMax eller kan man nøjes med alm. visning?
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 19:11
Jeg har mange amerikanske venner på Facebook, og flere har nævnt, at lyden er unormal høj i filmen? Er det noget andre har bemærket?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 19:26
Ja lyden var meget høj (Viborg)
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 19:28
Jeg er også på 4-5 stjerner ud af seks, den var go' men ikke suværen
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 15:31
Hvis man er interesseret, så skal man se den i biffen. Den fantastisk flot og en TVskærm yder den ikke retfærdighed.
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 15:47
Var inde og se den i CinemaxX Århus i IMAX salen og den er de virkelig sluppet godt fra. Er altid skeptisk med forsættelser, da det sjældent lykkedes. Virkelig flot film og med plads til nogle lange passager, som man ellers savner meget i mainstreamfilm. Min kritik går så på at der måske er lidt for meget product placement og musikken af Zimmer skuffer, da den er for støjende. Og lyden i salen er virkelig alt for bombastisk og urealistisk. Masser af bas og larm, som man jublede over når man skulle vise sine højtalere frem som 12 - 13 årig.

Kunne dog have tænkt mig at høre Johan Johanson musik.

Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Ja, glæder mig meget til at se den - om nogle måneder, i min egen biograf Smile

Og det blev så her til eftermiddag. Og wow, jeg er positivt overrasket! MEGET bedre end forventet, især efter at have læst en del lunkne anmeldelser. Virkelig tro mod 1'eren såvel stemningsmæssigt og ikke mindst pga. Zimmer's soundtrack, og jeg er ellers ikke stor Zimmer-fan efter at have fået smadret min sub til Interstellar! Men jeg synes han fornemt fortsætter i Vangelis' ånd, samtidigt med at tilføje nyt, og det fungerer. Vil dog lige advare om, at også denne film seriøst udfordrer din sub, så pas lidt på!

Positivt: Stor filmisk oplevelse! Noget mere knald på en 1'eren. Åndssvag flot lyd (dog noget påtrængende til tider). Bliver en af de første film vi køber på UHD, når vi en gang opgraderer!
Negativt: Fungerer måske ikke 100% som den opfølger den kunne have været, stadig en del uopklarede spørgsmål (som jeg ikke vil komme ind på) men måske gemmes svarene til en evt. 3'er? Og som mange har sagt, lige lovlig lang.

Redigeret af jacobe - 24-Februar-2018 kl. 18:05
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu